Zaposlite se kao Specijalista za odnose sa kupcima
• Postanite najbolji specijalista i pronađite prava rešenja za kupce
• Dođite nam sa pravim stavom i mi ćemo vas naučiti svemu što treba da znate da biste besprekorno radili u odeljenju
• Postanite deo jedinstvenog i snažnog tima
• Uhvatite priliku za brzu i profesionalnu karijeru u JYSKu
• Postanite deo kompanije koja puno čini za svoje zaposlene

-
Saznajte više...
Kao Specijalista za odnose sa kupcima imaćete sledeće odgovornosti:
• Bićete izvrstan specijalista i doprinositi ukupnom delovanju Odeljenja za odnose sa kupcima i tima
• Postizati i održavati detaljno znanje o našim artiklima i uslugama
• Poznavati svog kupca – imati na umu potrebe, situacije i raspoloženje kupca
• Osiguravati svakodnevni kvalitet usluge Odeljenja za odnose sa kupcima
• Učestvovati u poboljšanju i razvoju svakodnevnih postupaka
Ovo je radno mesto idealno za Vas ako...
• uživate u napetom i užurbanom okruženju gde se svaki dan razlikuje od prethodnog
• orijentisani ste na rezultat i motivisani da doprinesete učinku celog tima
• imate izvrsnu energiju, harizmu i pozitivan stav
• izvrstan ste timski igrač, uvek spreman da pomogne kolegi
• veseli ste i orijentisani na uslugu, uvek imajući na umu da je kupac na prvom mestu i da mu želite pružiti jedinstveno iskustvo kupovine
• prilagodljivi ste i sposobni određivati prioritete u zadacima
• marljivi ste, precizni i spremni na učenje i razvoj
Saznajte više o nama i otkrijte šta Vam možemo ponuditi
Saznajte više o radnom mestu Specijalista za odnose sa kupcima i kulturi kompanije JYSK klikom na "Upoznajte Kristinu" – jednu od naših Specijalista za odnose sa kupcima koja opisuje kako je to raditi u JYSKu.Imate li pitanja?
Ako imate pitanja u vezi sa radnim mestom, slobodno se javite našem Odeljenju za ljudske resurse na posao@jysk.com. -
Upoznajte Kristinu
Osnovno o tvom poslu?
• Komunikacija sa drugima nešto je što stvarno volim raditi, a rad u trgovini nije mi odgovarao – stoga mi je prirodno bilo oprobati se u Odeljenju za odnose sa kupcima.
• Oduvek sam znala da je JYSK jedna stvarno velika kompanija i da se puno stvari ovde odvija, ali osim toga nisam puno znala o JYSKu. Tako da sam samo uskočila u posao i sada mi je jako drago zbog toga.
Kako je biti Specijalista za odnose sa kupcima u JYSKu?
• Mislim da je izvrsno i svaki se dan razlikuje od prethodnog. Odgovaranje na pozive i e-poruke naizgled se čini monotonim, no razlikuje se od dana do dana – nikad ne znate ko vas zove ni kakav ćete problem sada morati rešiti.
• U Odeljenju za odnose sa kupcima imamo mnogo različitih zadataka koje obavljamo i morate biti spremni u svakom trenutku na rešavanje problema i na osiguravanje zadovoljnog kupca.
Izazovi sa kojima se susrećeš na svom radnom mestu?
• Izazovi su, između ostalih, ti da nikad ne znaš ko će te nazvati; može to biti kupac sa problemom, ali takođe može biti i isporuka koja je oštećena – a na tebi je da pronađeš pravo rešenje.
• Svaki izazov koji dobijemo treba da rešimo; bez obzira na to je li reč o oštećenoj pošiljci, kupcima ili nešto drugo, mi uvek moramo naći najbolje moguće rešenje za konkretnu situaciju tako da kupac na kraju bude zadovoljan.
Opiši nam radnu atmosferu u svem odeljenju.
• Atmosfera je veoma ležerna kod nas u Odeljenju za odnose sa kupcima i svi smo u timu bliski.
• Svi međusobno uljudno komuniciraju i prijatno se osećamo jedni sa drugima; puno se šalimo na vlastiti račun, čak i na račun Rukovodioca tima.
Zašto bi neko trebao da odabere JYSK za svog poslodavca?
• U prvom redu, rekla bih zbog osećaja zajedništva koga imamo. Zbog činjenice da smo svi bliski i osećamo se prijatno jedni sa drugima – ali takođe i zbog toga što imamo puno izazova i mogućih rešenja koje pronalazimo tokom dana, što je stvarno izvrsno.
• Treba da budete spremni na posao koji ima više različitih zadataka i morate se znati nasmešiti na telefonu i svaki put usrećiti kupca.
Šta je sledeće u planu?
• Zasad sam zadovoljna, ali naravno da bih se volela dalje razvijati i napredovati ovde u JYSKu.
• Naše Odeljenje za odnose sa kupcima povećava se svakog dana i stoga imam puno prilika za napredovanje, na primer kao Specijalista odgovoran za područje ili Rukovodilac tima.
Kao Specijalista za odnose sa kupcima imaćete sledeće odgovornosti:
• Bićete izvrstan specijalista i doprinositi ukupnom delovanju Odeljenja za odnose sa kupcima i tima
• Postizati i održavati detaljno znanje o našim artiklima i uslugama
• Poznavati svog kupca – imati na umu potrebe, situacije i raspoloženje kupca
• Osiguravati svakodnevni kvalitet usluge Odeljenja za odnose sa kupcima
• Učestvovati u poboljšanju i razvoju svakodnevnih postupaka
Ovo je radno mesto idealno za Vas ako...
• uživate u napetom i užurbanom okruženju gde se svaki dan razlikuje od prethodnog
• orijentisani ste na rezultat i motivisani da doprinesete učinku celog tima
• imate izvrsnu energiju, harizmu i pozitivan stav
• izvrstan ste timski igrač, uvek spreman da pomogne kolegi
• veseli ste i orijentisani na uslugu, uvek imajući na umu da je kupac na prvom mestu i da mu želite pružiti jedinstveno iskustvo kupovine
• prilagodljivi ste i sposobni određivati prioritete u zadacima
• marljivi ste, precizni i spremni na učenje i razvoj
Saznajte više o nama i otkrijte šta Vam možemo ponuditi
Saznajte više o radnom mestu Specijalista za odnose sa kupcima i kulturi kompanije JYSK klikom na "Upoznajte Kristinu" – jednu od naših Specijalista za odnose sa kupcima koja opisuje kako je to raditi u JYSKu.
Imate li pitanja?
Ako imate pitanja u vezi sa radnim mestom, slobodno se javite našem Odeljenju za ljudske resurse na posao@jysk.com.
Osnovno o tvom poslu?
• Komunikacija sa drugima nešto je što stvarno volim raditi, a rad u trgovini nije mi odgovarao – stoga mi je prirodno bilo oprobati se u Odeljenju za odnose sa kupcima.
• Oduvek sam znala da je JYSK jedna stvarno velika kompanija i da se puno stvari ovde odvija, ali osim toga nisam puno znala o JYSKu. Tako da sam samo uskočila u posao i sada mi je jako drago zbog toga.
Kako je biti Specijalista za odnose sa kupcima u JYSKu?
• Mislim da je izvrsno i svaki se dan razlikuje od prethodnog. Odgovaranje na pozive i e-poruke naizgled se čini monotonim, no razlikuje se od dana do dana – nikad ne znate ko vas zove ni kakav ćete problem sada morati rešiti.
• U Odeljenju za odnose sa kupcima imamo mnogo različitih zadataka koje obavljamo i morate biti spremni u svakom trenutku na rešavanje problema i na osiguravanje zadovoljnog kupca.
Izazovi sa kojima se susrećeš na svom radnom mestu?
• Izazovi su, između ostalih, ti da nikad ne znaš ko će te nazvati; može to biti kupac sa problemom, ali takođe može biti i isporuka koja je oštećena – a na tebi je da pronađeš pravo rešenje.
• Svaki izazov koji dobijemo treba da rešimo; bez obzira na to je li reč o oštećenoj pošiljci, kupcima ili nešto drugo, mi uvek moramo naći najbolje moguće rešenje za konkretnu situaciju tako da kupac na kraju bude zadovoljan.
Opiši nam radnu atmosferu u svem odeljenju.
• Atmosfera je veoma ležerna kod nas u Odeljenju za odnose sa kupcima i svi smo u timu bliski.
• Svi međusobno uljudno komuniciraju i prijatno se osećamo jedni sa drugima; puno se šalimo na vlastiti račun, čak i na račun Rukovodioca tima.
Zašto bi neko trebao da odabere JYSK za svog poslodavca?
• U prvom redu, rekla bih zbog osećaja zajedništva koga imamo. Zbog činjenice da smo svi bliski i osećamo se prijatno jedni sa drugima – ali takođe i zbog toga što imamo puno izazova i mogućih rešenja koje pronalazimo tokom dana, što je stvarno izvrsno.
• Treba da budete spremni na posao koji ima više različitih zadataka i morate se znati nasmešiti na telefonu i svaki put usrećiti kupca.
Šta je sledeće u planu?
• Zasad sam zadovoljna, ali naravno da bih se volela dalje razvijati i napredovati ovde u JYSKu.
• Naše Odeljenje za odnose sa kupcima povećava se svakog dana i stoga imam puno prilika za napredovanje, na primer kao Specijalista odgovoran za područje ili Rukovodilac tima.