Dolaskom u JYSK čekaju te brojni izazovi i prilike da pokažeš svoj maksimum svakog dana.
Takođe, postaješ deo tima od više hiljada kolega šitom sveta.
JYSK ima snažan timski duh, što naši zaposleni uvek ističu u istraživanju zadovoljstva zaposlenika.
Tvoj tim je uzbuđen što ćete uskoro upoznati, a mi se radujemo što ćemo sa tobom graditi tvoj karijerni put.
Postaješ deo međunarodne kompanije sa više od 3.400 prodavnica u 48 zemalja.
JYSK u Srbiji ima više od 40 prodavnica. To znači da ćete imati oko 400 novih kolega!
Prva JYSK prodavnica u Srbiji otvorena je 2011. godine u Subotici.
Jako smo ponosni na to što broj naših prodavnica raste iz godine u godinu, što ne bismo mogli da ostvarimo bez naših predanih kolega.
Ako želiš da saznaš više o razvoju JYSK-a, pogledaj ovde.
Ime kompanije nam je važno jer puno govori o tome ko smo i kako poslujemo kao kompanija.
Danska reč "JYSK" takođe je bila važna osnivaču, Larsu Larsenu, kada je otvorio svoje prve prodavnice pod nazivom JYSK SENGETØJSLAGER (taj je naziv kasnije skraćen na JYSK).
Reč "jysk" označava nekoga ili nešto poreklom sa danskog poluostrva Jutland.
Ako ste sa Jutlanda, onda ste jysk, a ljudi sa Jutlanda se uopšte smatraju vrednima, skromnima i pouzdanima.
Naše poslovanje zasniva se se na našim skandinavskim korenima.
Vodimo se skandinavskim vrednostima kao što su iskrenost i poštovanje, kako prema kupcima tako i prema kolegama.
Naši skandinavski koreni nisu utIcali samo na nastanak kompanije, nego definišu naše poslovanje i danas.
Naše JYSK Values i JYSK Leadership opisuju kako sarađujemo unutar JYSK-a i sa eksternim partnerima.
Tri osnovne JYSK vrednosti (trgovac, kolega i kultura preduzeća) potiču od našeg osnivača, Larsa Larsena.
One izražavaju odnos i stav, koje možemo očekivati jedni od drugih.
Pored naših osnovnih vrednosti, od svojih rukovodilaca očekujemo da primenjuju JYSK Leadership, koji se sastoji od sledećih stavki: lider, trener i komunikator.
U JYSK-u negujemo medjusobno poverenje i samostalnost, te smatramo da uz veliku slobodu u radu dolazi i velika lična odgovornost.
Verujemo da su naši zaposleni ključ našeg uspeha. Zato u JYSKu pružamo priliku za rast i razvoj kroz brojne izazove.
Kada naši zaposleni rastu, raste i JYSK.
Želimo da budemo prvi izbor zaposlenih u maloprodaji. To znači da JYSK treba da bude atraktivno mesto za rad.
Prepoznajemo angažman i trud naših zaposlenih, ako imate odgovarajući stav, u JYSK-u su prilike brojne.
Zaista verujemo u naša obećanja zaposlenima i živimo ih svakodnevno:
Kao međunarodna kompanija, JYSK svakodnevno komunicira sa hiljadama kupaca, zaposlenih i dobavljača. Naše aktivnosti imaju značajan uticaj na okolinu, i zato kao kompanija imamo i odgovornost. Naš pristup je definisan kroz strategiju održivosti '<odlična ponuda za generacije'. Strategija obuhvata pet strateških oblasti fokusa koja su nam važna.
Saznajte više o našoj strategiji i oblastima fokusa ovde