Započnite karijeru u jednoj od naših prodavnica

Nudimo vam širok izbor radnih mesta i mogućih karijera.

Sva radna mesta uključuju profesionalni program obuke.

Donesite predanost - i započećete uzbudljivu karijeru u globalnoj maloprodajnoj kompaniji!

Započnite karijeru u jednoj od naših prodavnica

Nudimo vam širok izbor radnih mesta i mogućih karijera.

Sva radna mesta uključuju profesionalni program obuke.

Donesite predanost - i započećete uzbudljivu karijeru u globalnoj maloprodajnoj kompaniji!

Postanite Sales Assistant (Prodavac)

  • Budite odličan prodavac, zaključite prodaju i ponudite dodatne proizvode
  • Učestvujte u našem programu stručne obuke
  • Obavljajte dobro posao u svojoj prodavnici i zaradite velike bonuse zajedno sa svojim kolegama
  • Budite deo jedinstvene i snažne timske kulture u vašoj prodavnici
  • Ne propustite priliku za brzu i profesionalnu karijeru u JYSKu
  • Budite deo odlične kompanije koja će napraviti puno za svoje zaposlene

Kao Sales Assistant u JYSK-u imaćete sledeće odgovornosti:

  • Biti odličan prodavac i doprinositi ukupnom rezultatu prodavnice i tima
  • Uvek biti dostupan kupcima, nuditi aktivnu i stručnu uslugu uzimajući u obzir situaciju i potrebe kupca – i pronaći odgovarajuće rešenje
  • Raspakovati proizvode u magacinu, pobrinuti se da su zalihe dovoljne za iduću nedelju i predati proizvode kupcima koji ih dolaze preuzeti
  • Steći i zadržati opširno znanje o našim proizvodima, kao i veštine da biste ih prodali
  • Držati visok standard u prodavnici i pobrinuti se da je uvek čista i primamljiva kupcima
  • Brinuti se o vlastitoj grupi proizvoda u prodavnici, uključujući punjenje i slaganje proizvoda na način da prostor uvek izgleda uredno i inspiriše naše kupce
  • Zabeležiti reklamacije i proslediti ih dobavljačima
  • Naučiti kako napraviti izveštaj o prodaji i kako ga čitati
  • Učestvovati u pokretanju novih kampanja i stvaranju natpisa za kampanje

Ovo je radno mesto savršeno za Vas...

  • ako ste ambiciozni i jedva čekate povećati prodaju i poboljšati svoje veštine,
  • ako ste orjentisani na rezultat i motivisani doprinosom uspešnosti celog tima,
  • ako ste marljivi, tačni i voljni učiti i razvijati se,
  • ako ste društveni i uživate u radu i razgovoru sa kupcima,
  • ako ste uspešni u napornom i užurbanom okruženju u kome je svaki dan drugačiji,
  • ako ste fleksibilni i znate odrediti koji su zadaci prioritet,
  • ako ste dobar i koristan kolega i timski igrač,
  • ako ste puni energije i imate pozitivan stav.

Upoznajte nas i saznajte šta vam možemo ponuditi

Naučite više o radnom mestu Sales Assistant i našoj radnoj kulturi u trgovinama pritiskom na „Upoznajte Jonathana” – jednog od naših Sales Assistanta koji će opisati kako je raditi u JYSK-u.

Ima li pitanja?

Ako želite biti Sales Assistant u vašem lokalnom JYSK-u, molimo obratite se direktno prodavnici.

 

Ako imate bilo kakva pitanja o radnom mestu, kontaktirajte naše Odeljenje ljudskih resursa na adresu posao@jysk.com.

Radim kao Sales Asisstant u JYSK-u već gotovo četiri godine uz studije ljudskih resursa na fakultetu. S obzirom na tu situaciju, moj Store Manager mi je dao podršku poput obuke zaposlenih i učestvovanje u razgovorima za posao i selekciji novih zaposlenih. Takođe radim kao prevodilac za JYSK u Finskoj.

 

U vezi sa mojim studijima, uskoro ću započeti pripravništvo u Odeljenju ljudskih resursa u HO JYSKa u Finskoj. Ono što želim reći je ako ste student, JYSK je savršeno mesto za posao nakon predavanja jer JYSK nudi veliku fleksibilnost, ali priznaje i koristi vaše prednosti i kompetencije, tako da se možete razvijati u okviru vašeg područja interesa.

 

Kako je biti Sales Asisstant u JYSK-u?

  • Naš opšti cilj je osigurati maksimalnu prodaju i ponuditi našim kupcima profesionalnu uslugu i prijatno iskustvo kupovanja.
  • S obzirom da je JYSK jako velik i multikulturalan, postoji mnogo pravila i standardnih pristupa koje treba znati i stvari koje treba naučiti, ali ako se suočite sa izazovima, imate dobar stav, spremni ste učiti i ambiciozan ste prodavac koji voli razveseljavati ljude, bićete u redu!
  • U našim trgovinama imamo najbolji timski duh. Zaista vam daje podsticaj koji vam ulepša dan.
  • Kada radite kao Sales Asisstant morate biti orjentisani na rezultat i razumeti vezu između onoga što radite, svog učinka i učinka tima (i samim tim učinka cele kompanije).
  • Mislim da smo stvarno dobri u pružanju prijatnog iskustva kupovine našim kupcima, tako što im uvek poželimo dobrodošlicu i ponudimo vedru, ali profesionalnu uslugu. Od ključne je važnosti što želimo ispuniti i poštovati standarde JYSKa, jer želimo pružiti dosledan kvalitet iskustva svim kupcima, u svim JYSK prodavnicama.
  • Ne postoje dva ista dana, što može biti zahtevno, ali ja volim izazove, a veliko je zadovoljstvo savladati ih i uspeti u novim situacijama – npr. kada pronađete rešenje koje zadovoljava potrebe kupca, tako da on ili ona ode iz prodavnice sa dobrim iskustvom.
  • Posao Sales Asisstanta vrlo je samostalan. Vaši zadaci planiraju se unapred, ali s obzirom da se uslovi neprestano menjaju, od vas se očekuje da donosite vlastite odluke i preuzmete odgovornost. To je jedna od najboljih stvari kada radite kao Sales Asisstant u JYSKu u usporedbi sa drugim kompanijama – ne radite samo ono što vam se kaže nego i vi imate reč i mogućnost uticati na svoj posao.
  • Posao može ponekad biti pomalo fizički zahtevan i prljav, posebno u magacinu, ali malo promena i prljavih ruku nikome nije naškodilo...

 

S kojim se izazovima susrećete na vašem radnom mestu?

  • U prodavnici je uvek gužva tako da moramo raditi brzo i biti sposobni samostalno upravljati svojim vremenom i odrediti koji su zadaci prioritet. Moramo osigurati izgled prodavnice koji ostavlja dobar utisak uprkos žurbi. Ni jedan deo ne sme se zanemariti.
  • Moramo znati ponešto o ogromnom broju proizvoda – stvarno ogromnom – tako da moramo biti u toku kada dođu novi proizvodi kako bismo pred kupcima uvek izgledali dobro upućeni. 
  • Uvek je izazov rešiti situacije sa nezadovoljnim kupcima, ali veliko je zadovoljstvo kada uspete i pružite kupcima dobro iskustvo i profesionalnu sliku JYSKa.
  • Ponekad je teško napraviti dodatnu prodaju kada kupac dođe u trgovinu kupiti samo jedan proizvod. Veliki je izazov otkriti obuhvataju li potrebe kupca dodatne proizvode i odličan je osećaj kada vam se trud isplati.

 

 

Opišite radnu kulturu u vašoj prodavnici

  • Imamo najbolji timski rad i timski duh u našoj prodavnici i to nas podstiče da uložimo dodatni trud. Podstičemo jedni druge da uložimo 100% sebe na poslu.
  • Mislim da imamo radnu kulturu sa puno podrške, u kojoj svako nastoji biti dobar kolega – znate, deliti znanje i pomagati jedni drugima. Kako bi održali tu kulturu moramo se odnositi sa poštovanjem, biti fleksibilni, otvoreni i pozitivni jedni prema drugima.
  • Zabavljamo se, a u isto vreme osećamo se zajedno odgovorni za izvršavanje naših zadataka. To je kao velika porodica. JYSK je vrlo dobar u zapošljavanju ljudi u trgovinama koji se međusobno dobro nadopunjuju.
  • U našoj prodavnici vlada odlična atmosfera i mislim da zaista doprinosi boljem iskustvu kupovine za naše kupce. Verujem da kupci mogu osetiti pozitivan duh i mislim da to utiče i na njih. S obzirom da se odluke o kupovini velikim delomzasnivaju na osećanjima, za prodaju je prilično bitna stvar taj opšti osećaj radosti.

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • JYSK je vrlo konkurentan poslodavac  pa je super raditi za snažnu i finansijski stabilnu kompaniju koja nastavlja rasti.
  • U JYSKu imamo priliku uključiti se u veliki raspon zadataka koji nam pružaju bogato radno iskustvo. Ako to želite i marljivo radite da to postignete, postoji gotovo beskonačno mnogo poslovnih mogućnosti u JYSKu. Baš kao što naš slogan kaže: „Donesite predanost – upoznajte mogućnosti”. Iz tog razloga shvatite svoj posao ozbiljno i fokusirajte se na razvijanje svojih veština i kompetencija pa dajte sebi priliku da napravite korak napred u karijeri u JYSKu. 

Postanite SA - Area Responsible (Prodavac sa područjem odgovornosti)

  • Budite odgovorni za vlastito odeljenje što podrazumeva upravljanje određenom grupom proizvoda u prodavnici.
  • Prihvatite ovu priliku i ostvarite najbolju prodaju grupe proizvoda za koju ste zaduženi. 
  • Obavljajte dobar posao u vašoj prodavnici i zaradite odlične bonuse - zajedno sa vašim timom.
  • Ne propustite priliku za brzu i profesionalnu karijeru u JYSK-u.
  • Pridružite se vrhunskoj kompaniji kojoj je jako stalo do svojih zaposlenih.
  • Postanite deo jedinstvene i snažne timske kulture.

Naša različita odjeljenja u prodavnici su:

  • Jorgani/jastuci, kao i posteljine i čaršavi
  • Nameštaj i baštenski nameštaj
  • Tekstil i sitna oprema za domaćinstvo
  • Dušeci

Kao SA - Area Responsible imaćete sledeće odgovornosti:

  • Upravljanje vlastitom grupom proizvoda u prodavnici, uključujući dopunjavanje zaliha.
  • Slaganje proizvoda kako bi odeljenje uvek bili uredno i privlačno.
  • Osiguravanje da su cene tačne i u skladu sa JYSK ponudama ili akcijama.
  • Opsežno znanje o našim proizvodima kao i stručnost u njihovoj prodaji kupcima.
  • Obučavanje svojih kolega i njihovo redovno obaveštavanje  o novim proizvodima i pripremama za nove sezone.
  • Učestvovanje u pokretanju novih akcija i izrada oznaka potrebnih za svaku akciju.
  • Dodatne narudžbine kada se određeni proizvod dobro prodaje – kako bi se osiguralo da uvek ima dovoljno proizvoda na zalihama i da police nikada ne budu prazne.   
  • Ostvarivanje izvrsnog odnosa sa kupcima kroz: poznavanje vaših kupaca, razmatranje njihovih zahteva, potreba i raspoloženja.
  • Učestvovanje u programu obuke sa Area Resposible kolegama iz drugih prodavnica kako bi podelili znanja i najbolja iskustva.

Ovo je radno mesto savršeno za vas...

  • ako želite odgovornost i ostvarenje najbolje moguće prodaje za Vašu grupu proizvoda,
  • ako vam odgovara dinamična i užurbana okolina pa se možete nositi sa više različitih zadataka u isto vreme,
  • ako ste marljivi, tačni i spremni učiti i razvijati svoje veštine,
  • ako imate puno energije i pozitivan stav,
  • ako vam je uvek osmeh na licu i obavljate dobru uslugu, uvek stavljate kupca na prvo mesto i pružate im jedinstveno iskustvo,
  • ako ste i napornih radnih dana sposobni obavljati svoje zadatke i motivisati se,
  • ako ste timski igrač, uvek spremni pomoći.

Upoznajte nas i saznajte šta vam možemo ponuditi

Saznajte više o radnom mestu SA-Area Responsible i radnoj kulturi u našim prodavnicama tako što ćete kliknuti na „Upoznaj Mette“ - jednu od naših Area Responsiblea, koja će vam opisati svoje iskustvo rada u JYSKu.

Imate li pitanja?

Ako imate bilo kakvih pitanja o ovom radnome mestu, kontaktirajte naše Odeljenje ljudskih resursa posao@jysk.com.

Kako je raditi kao SA - Area Responsible u JYSK-u?

  • Odlično je biti odgovoran i moći uticati na stvari u prodavnici. Kada ste odgovorni za odeljenje imate veliki uticaj na izbor i raspored dekoracija – tako možete uticati na ono što će kupci videti. To me snažno motiviše – ali, uopšteno, JYSK je dobar u davanju odgovornosti ljudima ako je oni žele.
  • Ja sam jedna od onih osoba kojoj odgovara užurban radni dan – ne želim samo mirno sediti i ništa ne raditi. U JYSK-u uvek ima nešto za raditi – kada nema kupaca postoje hiljade drugih stvari koje se mogu obaviti.
  • Odličan je osećaj pružiti našim kupcima onu uslugu kakvu im želimo osigurati – sve su JYSK prodavnice jednako motivisane za usluživanje naših kupaca. Zaista mi se to sviđa.
  • Postoje interna takmičenja – to jest, u okvirunaše trgovine – ali se takođe takmičimo i sa drugim trgovinama. Uvek je super kada se možete pohvaliti najboljim rezultatom. Takođe je dobar podsticaj to što se naš trud nagradi bonusima i sjajnim nagradama.
  • Odlično je biti deo dobrog tima u trgovini, ali je i podrška drugih trgovina izvrsna. JYSK ima predivnu radnu kulturu – ljudi pomažu i podrška su jedni drugima. Jednom kada postanete JYSKovac ne želite otići.

S kakvim se izazovima susrećete na vašem radnom mestu?

  • Postoji mnogo različitih zadataka – i uvek ima nekakvog posla. Neki dani mogu biti užurbani sa puno narudžbina kupaca i mnogo kupaca u prodavnici,tako da morate biti jako usredsređeni čitav dan.
  • Svaki dan dobijemo izveštaj o rezultatima prodaje za svoje odeljenje – i ako su naše statistike niže od onih u ostalim prodavnicama u našoj državi, ja sam odgovorna za podsticanje povećanja prodaje. To može biti promena u izlaganju proizvoda, obuka kolega o određenom proizvodu ili preuređenje čitavog odjela. 

Opišite radnu kulturu u vašoj prodavnici

  • Zaista smo snažan tim sa izraženim timskim duhom – i hrabrosti da propitujemo jedni druge o stručnim nedoumicama. Ako volite raditi u timu, JYSK je savršeno mesto za vas.
  • Atmosfera je u prodavnici uvek vesela i puna energije.
  • Dobri smo u delegiranju odgovornosti u našoj prodavnici. Imamo puno uzajamnog poverenja pa jedni drugima pružamo pozitivne povratne informacije.

 

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • JYSK je jednostavno najbolje mesto gde možete raditi – nudi vam sve što je potrebno za uspeh. 
  • Ako ste kompetitivna osoba, JYSK je najbolje mesto za vas – uvek se takmičimo sa kolegama i drugim prodavnicama, i to je jako zabavno.
  • Jako sam se razvila kao osoba – postanete veoma nezavisni, odrasli i odgovorni. Zapravo dobijete alat za upravljanje svime u životu.
  • Garantujem vam da, ako se ikad zaposlite u JYSKu, nikada ga nećete u potpunosti zaboraviti.
  • Ako to želite i potrudite se, brzo ćete i daleko napredovati u vašoj karijeri.

Šta sledi?

  • Kada sam počela raditi u JYSK-u htela sam biti Sales Leader – i to dobar.
  • Ali sada je moj cilj da postanem Store Manager – nadam se da ću postati Store Manager za najviše pet godina.
  • Jedno sigurno znam: Ostaću u JYSK-u.

Postanite Logistic Responsible (Rukovodilac logistike u prodavnici)

  • Budite odgovorni za sve  radne zadatke u Magacinu vaše prodavnice.
  • Brinite o zalihama robe i rešavajte narudžbine kupaca iz magacina.  
  • Naučite svoje kolege o procedurama magacina (dostava, prijem robe, korišćenje kolica itd. kako bi stvorili sigurnu radnu okolinu).
  • Postanite deo jedinstvene i snažne timske kulture.
  • Ne propustite priliku za brzu i profesionalnu karijerou u JYSK-u.
  • Pridružite se vrhunskoj kompaniji kojoj je jako stalo do svojih zaposlenih.

Kao Logistic Responsible imaćete sledeće odgovornosti:

  • Dočekati prevoznika ujutro, spremni preuzeti proizvode koje ćete kasnije smestiti na police u magacinu.
  • Upravljati, evidentirati i proveriti ima li oštećenja na zaprimljenim proizvodima.
  • Pripremiti zaprimljene proizvode, uz pomoć kolega raspakovati ih i staviti na kolica, kako bi bili spremni da se unesu u prodajni prostor.
  • Slati SMS poruke kupcima kako bi ih obavestili da su njihovi proizvodi stigli.
  • Štampanje popisa za preuzimanje/pakovanje i priprema proizvoda za kupce koji ih dolaze preuzeti.
  • Osigurati dobro iskustvo kupcima koji dolaze preuzeti svoje proizvode.
  • Održavati magacin čistim, urednim i organizovanim, kao isortirati otpad za reciklažu.
  • Organizovati i premeštati palete u magacinu.
  • Pratiti narudžbine i dostave, beležiti zalihe i pripremati se za sledeći dan.
  • Obučavati i informisati ostale kolege o načinu rada magacina.

Ovo je radno mesto savršeno za vas...

  • ako ste strukturirana i organizovana osoba,
  • ako možete imati odličan pregled situacije u dinamičnoj i užurbanoj okolini,
  • ako ste spremni preuzeti odgovornost,
  • ako uživate u rutinskom poslu koji uključuje fizički rad,
  • ako ste marljivi i spremni pomoći kolegama,
  • ako ste timski igrač i dobar kolega koji će uvek rado pomoći kada je to potrebno,
  • ako volite kontakt sa kupcima i rado se smešite.

Upoznajte nas i saznajte šta vam možemo ponuditi

Saznajte više o radnom mestu Logistics Responsible i radnoj kulturi u našim trgovinama tako što ćete kliknuti na „Upoznaj Kaspera“ - jednog od naših Logistics Responsiblea, koji će vam opisati kako je raditi u JYSK-u.

Imate li pitanja?

Ako imate bilo kakvih pitanja o ovom radnom mestu, kontaktirajte naše Odeljenje ljudskih resursa na posao@jysk.com.

Prva misao o radnom mestu?

  • Nisam znao da je JYSK tako veliki. Iskreno, jako sam se iznenadio – puno je veći i više organizovan nego što sam mislio. Sve su moje nove kolege dobro obučeni i svi su učestvovali u različitim programima obuke – znaju tako puno o našim proizvodima i kako obavljati svoje zadatke. Prilično sam se šokirao kada sam saznao koliko zapravo imam kolega u celom svetu.
  • Sve mi je bilo novo i trebalo mi je malo vremena da se naviknem... U početku sam provodio vreme učeći o JYSK-u i načinu na koji se obavlja posao. Trebalo mi je malo vremena, ali pomoć je dostupna na svim nivoima organizacije  – ako imate pitanje, lako ćete i brzo dobiti odgovor.

Kako je raditi kao Logistics Responsible u JYSKu?

  • Odlično je imati toliku odgovornost u magacinu.
  • Ubrzo nakon što sam počeo raditi, krenuo sam na obuku za Logistics Responsible-a. Dobili smo smernice kako da ujek nađemo odgovore ako nismo sigurni ili imamo pitanje. Čak je i novom zaposlenom prilično lako shvatiti kako stvari funkcionišu.
  • Oduševljen sam što imam tako dobre kolege. Tako je puno energije u trgovini, verovatno zato što smo tako mlad tim. Stalo nam je jednima do drugih tako da nije sve samo posao, posao i posao. Imamo zaista snažan tim – ali takođe smatramo da smo važan deo u okviru čitave JYSK organizacije.
  • Ako imate bilo kakvih pitanja lako je obratiti se nekom od Logistics Responsible kolega. Pomažemo jedni drugima – čak i drugim prodavnicama. Upoznali smo se na programu obuke koji smo pohađali kada smo počeli raditi u JYSKu,tako da nismo prepušteni sami sebi.
  • Morate biti spremni za nove velike događaje u JYSKu – čitavo vreme. Novi proizvodi, nove akcije, nove sezone i tome slično. Uvek smo u pokretu...!

S kakvim se izazovima susrećete na vašem radnom mestu?

  • Ako imate bilo kakvih pitanja o magacinu, uvek možete nazvati Logistics Responsiblea u drugoj prodavnici i pitati ga. Potrebno je mnogo toga naučiti – imao sam jako puno pitanja u početku. Sada uglavnom pogledam JYSK Facebook stranicu ili tražim odgovore na JYSKnetu.
  • Imamo JAKO puno posla, i kao Logistics Responsible imate jako velike odgovornosti. Zato je važno da ste u dobroj komunikaciji sa ostatkom tima u prodavnici kako bi se oni mogli snaći u magacinu i upravljati njime i kada vi niste tamo.

Opišite radnu kulturu u vašoj prodavnici

  • Pomažemo jedni drugima. Uvek! Ako smo u gužvi svi pomažu – čak i ako nam je smena završila pre 10 minuta.
  • Nivo energije je visok, dobro smo raspoloženi i u prodavnici uvek vlada odlična atmosfera. Odlazak na posao je zabavan!
  • Dobar smo oslonac jedni drugima. Ako neko ima loš dan ili se ne oseća dobro, neko će drugi preuzeti posao i dodatno se potruditi.
  • Uvek ima puno dobrih šala pa smo dobro raspoloženi

 

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • Toliko je puno prilika za karijeru u JYSK-u. Ako želite možete jako brzo napredovati u karijeri. Ako dajete sve od sebe da napravite dobar rezultat, možete doći jako daleko u ovoj organizaciji.
  • Definitivno zbog tima. Bolji timski duh nećete naći nigde drugde. Jako je puno dobrih kolega sa kojima se možete povezati i zatražiti pomoć.
  • Dobro je radno mesto sa izuzetno dobrim alatima – tako da niste ni u kom smislu ograničeni u načinu na koji obavljate svoj posao.
  • Uopšteno, JYSK ima zaista dobru radnu okolinu i brine se za svoje zaposlene

Što sledi?

  • Za tri godine očekujem da ću napredovati korak više u svojoj karijeri. U svakom slučaju, zaista želim ostati u JYSKu. Nudi vam tako puno prilika – samo ih treba zatražiti.

Postanite Administrative Responsible (Rukovodilac administracije u prodavnici)

  • Kao Administrative Responsible vaša je glavna odgovornost biti podrška Store Manageru i prodavnici u održavanju i poboljšanju administrativnih zadataka.
  • Kada dobro obavljajte posao u prodavnici zajedno sa vašim kolegama zaradićete odlične bonuse.
  • Priključite se jedinstvenoj i snažnoj timskoj kulturi u prodavnici i budite deo kompanije koja će za svoje zaposlene napraviti puno.

Ako ste na radnom mestu Administrative Responsible, vama je nadređen Store Manager vaše prodavnice.

Kao Administrative Responsible imate sledeće odgovornosti:

  • Izrada dnevnih i nedeljnih izveštaja: izveštaji o kupovini, osiguravanje da nema nedoslednosti između naručenih proizvoda i zaliha, pa kontaktiranje distributivnog centra kako biste pronašli rešenja.
  • Priprema prodavnice za reviziju i preduzimanje daljih koraka.
  • Ažuriranje oglasne table (Operational board-a) sa svim bitnim informacijama
  • Naručivanje kancelarijskih potrepština i briga da prodavnica uvek ima materijale potrebne za rad, npr. kese za kupovinu, hemijske olovke, materijale za natpise, papir za blagajničke račune, toaletni papir, itd.
  • Rukovanje blagajnama i učenje novih kolega o radu na blagajni i o opštim administrativnim i radnim zadacima i rutinama
  • Zaključiti poslove i pobrinuti se da kupci odu ne samo sa osmehom, nego i dobrim iskustvom
  • Pobrinuti se da smo svesni okruženja ili jednostavno dobri trgovci tako što ćete proveriti može li se za oštećene proizvode dobiti povrat novca od dobavljača ili mogu li svejedno ti proizvodi privući kupce po sniženoj ceni.

Ovo je radno mjesto savršeno za vas...

  • ako ste vrlo temeljni u svom radu,
  • ako ste orjentisani na rezultate i detalje,
  • ako ste odgovorni i organizovani,
  • ako ste skloni uslužnim poslovima i dobar prodavac,
  • ako ste puni energije i imate pozitivan stav,
  • ako ste sposobni pratiti mnogo različitih stvari u isto vreme,
  • ako ste sposobni održati pregled u dinamičnom i užurbanom okruženju i u tome biti uspješni.

Upoznajte nas i saznajte šta vam možemo ponuditi

Naučite više o radnom mestu Administrative Responsible i našoj radnoj kulturi klikom na „Upoznajte Andreu” – jednu od naših Administrative Responsible koja će opisati kako je raditi u JYSKu.

Ima li pitanja?

Ako imate bilo kakva pitanja o radnom mestu, kontaktirajte naše Odeljenje ljudskih resursa na adresu posao@jysk.com.

 

Kako je biti Administrative Responsible u JYSKu?

  • Često čujemo retail is detail (Maloprodaja je u detaljima)”, a to je još više istina kada se radi o mestu Administrative Responsible u JYSKu.
  • Ujutro proveravam JYSKnet, kako bih proverila najnovije vesti pa pregledam popis dnevnih zadataka da bih videla koje ću zadatke raditi kada ne radim sa kupcima.
  • Proverim sistem zbog promena cena i prođem kroz letak kampanje samo da bih bila sigurna da sam zapamtila najbolje ponude.
  • Nakon što pregledam narudžbine kupaca, obavestim ih o mogućnostima dostave. 
  • Kada kupaca nema, dovršavam svoje ostale dnevne zadatke

 

S kojim se izazovima susrećete na vašem radnom mestu?

  • Za mene je najveći izazov paziti da obraćam pažnju na svaki detalj i da je rezultat mog rada savršen. Nije stresno, nego je motivišuće imati priliku iskoristiti i poboljšati svoje veštine. Kući idem srećna kada znam da su svi moji zadaci izvršeni na vreme bez ugrožavanja kvalitete posla koji radim.

 

Opišite radnu kulturu u vašoj prodavnici

  • Dobar timski rad je obavezan u JYSKu pa se svi moramo potruditi. Svi znamo da ako se oslanjamo na naše koncepte i jedni na druge, posao postaje puno zabavniji, a kupci to obično nagrade osmehom.

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSKu?

  • Mislim da je najbolja stvar u JYSKu to što možemo rasti zajedno, kako profesionalno tako i lično, i što se naši doprinosi nagrađuju. Ako ste predani, dobićete priliku pokazati svoj talenat.

Postanite Sales Leader (Rukovodilac prodaje u prodavnici)

  • Preuzmite odgovornost nad prodajnim rezultatima u svojoj prodavnici.
  • Osigurajte da Vaša prodavnica dobro posluje i da su Vaši zaposleni odlični prodavci kojima je kupac na prvom mestu.
  • Vodite, motivišite, angažujte i pratite prodaju Vaših zaposlenih kako biste osigurali da dostignu zadate ciljeve prodaje.
  • Postanite deo jedinstvene i snažne timske kulture u Vašoj prodavnici.
  • Ne propustite priliku za brzu i profesionalnu karijeru u JYSK-u.
  • Pridružite se vrhunskoj kompaniji kojoj je jako stalo do svojih zaposlenih.
  • Obavljajte dobar posao u Vašoj prodavnici i zaradite odlične bonuse - zajedno sa Vašim timom.

Kao Sales Leader odgovorni ste za prodaju u Vašoj prodavnici. Vaše se odgovornosti i zadaci povećavaju tokom Vašeg usavršavanja i razvoja na mestu Sales Leadera. Sales Leaderi obavljaju malo administrativnih zadataka (Store Manager i Administration Responsible se brinu za većinu papirologije). Umesto toga Vi ćete biti u pokretu, fokusirati se na prodaju i vođenje, obuku i razvoj vaših zaposlenih.

Kao Sales Leader imaćete sledeće odgovornosti:

  • Pobrinuti se da ispunimo očekivanja i ostvarimo potrebnu prodaju naših proizvoda.
  • Pratiti ključne stavke na izveštajima o prodaji: poslujemo li dobro i jesmo li dovoljno dobri prodavci?
  • Biti u prodajnom prostoru, obučavati i procenjivati Vaše zaposlene i njihov rad kako bi im olakšali uspeh.
  • Planirati i raspoređivati zadatke zaposlenima kako bi osigurali ostvarivanje prodajnih ciljeva za taj dan/nedelju/mesec.
  • Naručivati proizvode, planirati i pripremati se za akcije ili nove sezone – uvek znati unapred kakvi popusti i promene cena dolaze.
  • Pobrinuti se da se pridržavamo obećanja koja smo dali našim kupcima: uvek biti spremni sa odličnom ponudom.
  • Pobrinite se da zaposleni održavaju prodavnicu urednom i privlačnom – prodavnica koja lepo izgleda daje odlične rezultate.

Ovo je radno mesto savršeno za vas...

  • ako ste usmereni na rezultat,
  • ako možete videti širu sliku zadataka koje treba napraviti – i delegirati ih,
  • ako Vam odgovara dinamična i užurbana okolina,
  • ako ste dobar i podsticajan motivator,
  • ako ste energična osoba sa pozitivnim stavom,
  • ako se možete nositi sa više različitih problema u isto vreme,
  • ako možete paziti na detalje i urediti trgovinu tako da se svidi našim kupcima,
  • ako ste dovoljno empatični i u stanju prihvatiti različitost između Vas i Vaših zaposlenih.

Upoznajte nas i saznajte šta vam možemo ponuditi

Saznajte više o radnom mestu Sales Leader i radnoj kulturi u našim trgovina tako što ćete kliknuti na „Upoznaj Tinu“ - jednu od naših Sales Leadera, koja će vam opisati kako je raditi u JYSK-u.

Imate li pitanja?

Ako imate bilo kakvih pitanja o radnome mestu Sales Leader, kontaktirajte naše Odeljenje ljudskih resursa na adresu posao@jysk.com.

Prva misao o radnom mestu?

  • Bila sam spremna za izazov – nositi se sa tako puno odgovornosti... Znala sam da se moram osloniti na svoja pređašnja iskustva.
  • Mislim da su svi uvek nervozni, čak i ako mogu dobro obavljati novi posao.

Kako je raditi kao Sales Leader u JYSK-u?

  • Timski duh je jako važan. Imamo najbolji tim i najsrećnije zaposlene. Međusobno se pomažemo, ostvarujemo ciljeve, podstičemo jedni druge,takmičimo se interno – ali i s drugim prodavnicama.
  • Ako ste dobri u planiranju doći ćete jako daleko – to je ključ uspeha. Ne zaboravite odvojiti vreme za planiranje i uključiti druge u planiranje. Uvek morate biti jedan korak ispred tako da ne kasnite ni sa čime.
  • Ostvarujemo sve na zabavan način tako što se takmičimo jedni sa drugima. Takmičenje čini sve puno zabavnijim i zaista je TAKO odlično osetiti entuzijazam u prodavnici.
  • Atmosfera je fantastična, a nivo energije visok – slavimo naše uspehe svakog dana.
  • Najvažnije je – i ono što najviše volim –  obučavati druge zaposlene o proizvodima ili drugim stvarima, zadavati im lične izazove i time učestvovati u njihovom razvoju.
  • Lično, volim da mi Store Manager ili District Manager zadaju izazove – to je odličan način za razvoj.
  • Kao Sales Leader dobićete svu potrebnu pomoć. Samo je trebate zatražiti. Podrška je tu bez obzira od koga je u okviru organizacije zatražite.
  • Za uspešnu prodavnicu je potreban timski rad – to ne možete ostvariti sami.

S kakvim se izazovima susrećete na vašem radnom mestu?

  • Prvog dana sam morala preuzeti vođstvo. Naravno, bila sam malo zabrinuta, ali bilo je to odlično iskustvo, moraš se upustiti u posao i preuzeti odgovornost.
  • Uvek je izazov raditi sa ljudima jer morate znati sarađivati sa njima. Ali to je jedna od stvari zbog kojih je moj posao zanimljiv – radim sa zaposlenima, usmeravam ih i pomažem im u razvoju.
  • Sve se brzo odvija i morate uvek biti sposobni nositi se sa puno toga u isto vreme i pobrinuti se da je sve usklađeno –i da vas svi prate. Uvek postoje nove akcije ili nove sezone koje dolaze tako da je važno planirati – šta će se dogoditi, kako to možemo ostvariti?
  • Morate pomagati zaposlenima da procene i odrede prioritete, dnevne rutine i kontaktiranje kupaca. Naravno, najvažniji su naši kupci, tako da zaposleni moraju biti spremni dati sve od sebe kada kupac uđe u prodavnicu.

Opišite radnu okolinu u vašoj trgovini

  • Imamo jako otvorenu kulturu pa ima mesta za svakoga.
  • Čitav tim ima odličan stav – jednostavno se sve obavi... Ljudi naporno rade, ako postoji rok do koga moramo nešto završiti, radimo kao tim da to ostvarimo.
  • Mislim da timski duh kao naš u JYSKu ne postoji u mnogim velikim organizacijama – svako želi biti ovde i dodatno se potruditi svaki dan.
  • Verujemo jedni drugima – ako Vam je data odgovornost za odeljenje u prodavnici ili određeni zadatak niko Vam neće gledati preko ramena. Pomažemo jedni drugima i raspravljamo o svemu, ali sve smemo obaviti na svoj način.
  • Pomažemo jedni drugima bez obzira na sve – i pomažemo ako se nešto treba brzo napraviti.
  • Takođe imamo jako opuštenu kulturu. Naporno radimo kada je to potrebno, ali se i puno zabavljamo zajedno.

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • Ako date malo, dobićete nazad TAKO puno! Vi ste ti koji određuju granice. Ako želite možete veoma brzo napredovati u karijeri.
  • JYSK je veoma dobar u organizaciji iizuzetno produktivnih kurseva i obuka, i imaju odlične trenere i rukovodioce. Saradnja između Odeljenja ljudskih resursa i trenera je vrhunska.
  • Svi smo mi bitni točkići velike mašine. Imam osećaj kao da sam u selu Štrumfova – mi smo mala plava bića koja pokreću svet. Naš je DNK plav.
  • Kako možete NE poželeti raditi u JYSK-u? To je najbolja kompanija – nema sumnje. Morate se zapitati: želim li raditi za najbolju kompaniju ili za onu na drugom mestu?

 

Postanite Store Manager Trainee – SMT (Polaznik programa za Rukovodioca prodavnice)

Pripremite se za radno mesto Store Managera i preuzimanje odgovornosti za svoju prodavnicu.

  • Pohađajte 23 dana edukacije kroz pet profesionalnih modula
  • Ne propustite priliku za brzu i profesionalnu karijeru u JYSKu
  • Postanite deo jedinstvene i snažne timske kulture u Vašoj prodavnici
  • Pridružite se vrhunskoj kompaniji kojoj je jako stalo do svojih zaposlenih

Svrha je našeg Store Manager Trainee (SMT) programa pripremiti vas za posao Store Managera za godinu dana.

Ukratko o SMT programu:

  • Radićete sa Store Managerom koji je odabran za ovaj zadatak i koji će takođe biti vaš mentor.
  • Vaši će zadatci biti istovetni onima Store Managera.
  • Pohađaćete pet jednonedeljnih modula obuke u našem HO u Zagrebu
  • Morate biti fleksibilni i spremni na mobilnost u svom distriktu – možda ćete se na pola SMT programa premestiti u drugu prodavnicu.
  • Vaš Store Manager mentor će Vas stalno obučavati, procenjivaće Vaš učinak, ukazivati na područja gde je moguć napredak i posvetiće se tome da Vas pripremi za posao Store Managera.

5 SMT modula

Proći ćete sledećih pet modula obuke:

1. modul:

  1. Upoznavanje vaše kompanije + team building
  2. Koncept trgovine
  3. Procesi i planiranje rada u trgovini
  4. JYSK feedback

2. modul:

  1. PPA trening (analiza ličnog profila – DiSC analiza)
  2. Upravljanje zalihama
  3. Zaštita na radu

3. modul:

  1. JLiP (JYSK Leadership u praksi)
  2. Zakon o radu
  3. Optimalno planiranje radnog vremena

4. modul:

  1. Zapošljavanje i uvođenje u posao
  2. Sprovođenje prodajnih treninga
  3. Sigurnost i zaštita

5. modul:

  1. Ispit

 

Savladat ćete sledeće veštine:

  • Pripremiti plan rada u prodavnici, planirati i strukturirati zadatke u datim rokovima
  • Upravljati celokupnim radom prodavnice.
  • Voditi, usmeravati, uključivati i motivisati svoje zaposlene.
  • Obučavati i raditi sa svojim zaposlenima, u skladu sa nivoom njihovog razvoja.
  • Detaljno poznavati dnevne rutine u prodavnici.
  • Delegirati različite zadatke i odgovornosti i znati da uspeh zavisi od timskog rada.
  • Pratiti i proceniti učinak svoje prodavnice i svog tima.
  • Postaviti nove ciljeve svom timu za učinak čitave prodavnice.

SMT program je savršen za vas...

  • ako ste marljivi, ozbiljni i usmereni jednom cilju sa jakom željom za razvojem i uspehom,
  • ako ste spremni razvijati vlastite veštine i lične sposobnosti,
  • ako ste usmereni na rezultat,
  • ako ste spremni učiti i koristiti povratne informacije koje ćete dobiti,
  • ako možete biti mirni u dinamičnoj i užurbanoj okolini,
  • ako se možete motivisati da završite SMT program – i da to bude uspešno,
  • ako ćete uraditi sve potrebno da prihvatite JYSK kulturu,
  • ako ste energični i imate pozitivan stav kojim ćete uticati na svoje zaposlene,
  • ako ste spremni uložiti dodatni napor sa svojim kolegama – čak i kada se nakupi puno posla.

Upoznajte nas i saznajte šta vam naš SMT program može ponuditi

Saznajte više o SMT programu i našoj radnoj kulturi tako što ćete kliknuti na „Upoznaj Kevina“ - jednog od naših Store Managera koji će vam opisati kako je biti SMT u JYSKu.

Imate li pitanja?

Ako imate bilo kakvih pitanja o programu, kontaktirajte naše Odeljenje ljudskih resursa pomoću posao@jysk.com.

Kako je biti SMT u JYSK-u?

  • Neverovatno je kako nas većinom obučavaju o vođenju – učimo o tome šta pokreće ljude. Uzbudljivo je moći uticati i razvijati svoj tim.
  • Dobijete sve alate koji vam trebaju i godina koju provedete kao SMT je dobro uloženo vreme.
  • JYSK Vas podržava celim putem – učiniće sve kako bi osigurali uspešan završetak vašeg SMT programa.
  • Timski duh je na obuci opušten, odlično je upoznati grupu ljudi koji se nalaze u istoj situaciji kao i Vi – to je dobro iskustvo koje ćete dugo pamtiti. Osećam da sam deo tima – čak ako sam, u principu, bio sam.
  • Moj razvoj je tokom programa bio neizmeran – profesionalno, naravno, ali čak i na ličnom nivou.
  • Jednostavno Vas tako motiviše to što znate da ćete na kraju biti odgovorni za prodavnicu i da morate upravljati tom prodavnicom kako bi osigurali najbolje moguće rezultate.
  • Ako budete primer i spremni ste uložiti dodatni napor za svoj tim, za kratko ćete vreme stići daleko – JYSK jednostavno pruža neograničen broj prilika za napredak u karijeri.
  • Rado bih to ponovo učinio. Ponovo bih išao na SMT program, to mislim. Tako sam puno napredovao – lično, ali i kao vođa.

Izazovi s kojima ste se susreli tokom vašeg programa obuke?

  • Kada se prijavite za SMT program ne možete dočekati njegov početak. Jedva čekate da dobijete vlastitu prodavnicu. Ali sada kada sam deo programa, jasno mi je zašto program traje čitavu godinu. Zaista ima puno toga da se nauči i izuzetno sam se razvio za veoma kratko vreme – obuka je izvanredna odskočna daska za posao Store Managera. Ona vam takođe daje sigurnu okolinu u kojoj možete praviti greške i okušati se pre nego započnete pravi posao i preuzmete odgovornost nad prodavnicom.
  • Za mene su izazovi prvenstveno bili lični. Morao sam naučiti voditi tokom napornog radnog dana i odvojiti sebi dovoljno vremena za planiranje – i za razvoj. Teško je sve stići tiokom napornog dana uz sve naše zadatke i rokove.
  • Morate naučiti posmatrati sebe i postavljati sebi izazove na  osnovu vašeg PPA profila. Svako ima prednosti i nedostatke, a trik je u tome da naučite raditi sa svojim nedostacima i pretvorite ih u prednosti. Za mene je to prilično nov način gledanja na stvari pa je bilo potrebno malo razmišljanja.
  • Posećivanje toliko prodavnica bilo je zbunjujuće  – bilo mi je teško naći oslonac i zapamtiti sve što sam morao naučiti. Ali verujem da mi je bilo korisno to što sam susreo toliko različitih vrsta vođa u različitim prodavnicama, i da sam naučio nešto od svih njih – i razvio svoje veštine vođenja.
  • U početku sam obavljao sve zadatke sam, ali sada znam da je ključno razvijati svoj tim kako bi mogli delegirati zadatke i odgovornosti. Ako želite ostvariti svoje ciljeve i imati dobre rezultate morate raditi kao tim.

Zašto bi drugi trebali izabrati JYSK SMT program?

  • Obuka je uverljivo nadmašila sva moja očekivanja! JYSK ima krajnje profesionalan pristup u svojim obukama.
  • Jednostavno dobijete više nego što očekujete. To nije samo poslovna škola u kojoj učite – tamo ste s ljudima koji su u istoj situaciji kao i Vi.
  • Treneri su jako sposobni – dobro povezuju teoriju sa primerima iz prakse kako bi ih lakše shvatili.
  • JYSK-ov timski duh je tako dobar – Vaša krv brzo postane plava.
  • Odaberite JYSK ako želite razvijati sebe i druge i postati član izuzetnog tima.
  • Imate sve prilike koje možete poželeti, a JYSK će učiniti sve da Vam pomogne.
  • Odlično je ići na posao.Nivo energije i atmosfera u svim JYSK-ovim prodavnicama je visoka – sve Vaše kolege dolaze na posao dobro raspoloženi i to je zaista prijatno iznenađenje.
  • JYSK je način života!

Šta sledi?

Imam san – želim postati District Manager ili Store Manager u jednoj od najvećih JYSK prodavnica u državi. Želim još više raditi sa Country Management Teamom – dobiti više odgovornosti i upravljati sa još više zaposlenih. Ali, naravno, ostaću u JYSKu – volim raditi ovde!

Postanite Store Manager (Rukovodilac prodavnice)

  • Kao Store Manager odgovorni ste za sve poslovne procese u prodavnici, obuku, obučavanje i razvoj svojih zaposlenih , kao i za upravljanje i rezultate svoje prodavnice.
  • Vaš posao je osigurati da su prodavnica i zaposleni spremni za kupcie  da je prodaja glavni prioritet.
  • Bićete deo jedinstvene i snažne timske kulture u vašoj prodavnici i morate joj doprinositi.
  • Ne propustite priliku postati Store Manager i stvoriti profesionalnu karijeru u JYSKu.

Kao Store Manager imate sledeće odgovornosti:

  • Voditi svoj tim do uspeha.
  • Donositi odluke u vezi sa prodavnicom.
  • Poboljšati prodaju i osigurati kupcima najbolju uslugu.
  • Upravljati i optimizirati ukupni rezultat prodavnice.
  • Obučavati i razvijati svoje zaposlene.
  • Voditi, uključivati i motivisati svoje zaposlene.
  • Postaviti nove ciljeve za svoj tim i ukupni učinak svoje prodavnice.
  • Analizirati prodajne rezultate i pripremiti strategije  (zajedno sa Sales Leaderom) kako biste ispunili zadate ciljeve.
  • Ravnopravno učestvovati sa svojim kolegama u svakodnevnim zadacima u prodavnici i magacinu.
  • Pratiti i oceniti učinak svoje prodavnice i tima.
  • Isplanirati sve zadatke u zadatim rokovima.
  • Ako ste na radnom mestu Store Managera, vama je direktno nadređen District Manager.

Ovo je radno mesto savršeno za vas...

  • ako ste ozbiljni, ambiciozni i želite se razvijati,
  • ako ste orjentisani na rezultat i motivisani neprestanom željom za poboljšanjem indeksa prodaje,
  • ako možete donositi odluke i preuzeti odgovornost za prodavnicu i svoj tim,
  • ako ste sposobni ostati hladne glave u dinamičnom i užurbanom okruženju, 
  • ako ste puni energije i imate pozitivan stav koji će uticati na vaše zaposlene,
  • ako ste motivator koji vodi i nadahnjuje ostale,
  • ako ste sposobni odrediti i formulisati jasne ciljeve i zadatke,
  • ako možete raditi kao iskusan manager i strpljivi kolega,
  • ako ste organizovani, dobri u planiranju i vidite „širu sliku”,
  • ako se možete prepoznati u JYSK values i pobrinuti da se vaši zaposleni takođe toga pridržavaju,
  • ako uživate sučestvovati u svakodnevnim zadacima u prodavnici sa svojim kolegama.

Upoznajte nas i saznajte šta vam možemo ponuditi

Naučite više o radnom mestu Store Manager i našoj radnoj kulturi klikom na „Upoznajte Olgu” – jednu od naših Store Managera koja će opisati kako je raditi u JYSKu.

Ima li pitanja?

Ako imate bilo kakvih pitanja o radnom mestu, kontaktirajte naše Odeljenje ljudskih resursa na adresu posao@jysk.com.

Kako je biti Store Manager u JYSKu?

  • Radim u JYSKu 11 godina i nikada nisam imala dva potpuno ista dana. Svaki je dan drugačiji od prethodnog, vrlo aktivan i pun novih iskustava.
  • Karakterističan radni dan Store Managera sastoji se od rada sa izveštajima, planiranja rasporeda zaposlenih, narudžbine robe, pripremanja za kampanje, obuke i razvoja zaposlenih, rada s kupcima i praćenja zaposlenih i njihovih različitih zadataka.
  • Pokušavam biti dobar mentor i trener svojim zaposlenima, tako što sam vrlo temeljna i idem u detalje kada ocenjujem njihov učinak pa oni na taj način imaju najbolje šanse razviti sebe i svoje veštine. Ponosna sam što pomažem kolegama i unapređujem njihove karijere.
  • Moj posao je voditi tim do uspeha tako što prenosim svoje znanje, koristim i razvijam potencijal svakog zaposlenog i moram biti vrlo mudra u poveravanju odgovornosti kako bih dobila najproduktivnije zaposlene.
  • Moram biti sposobna da donosim brze odluke u svim situacijama, ponekad čak i u ekstremnim, i biti spremna preuzeti odgovornost za svoju prodavnicu i zaposlene.
  • Vrlo je bitno imati poverenja u svoje zaposlene jer ih to ohrabruje da se osećaju odgovorno, podstiče ih da se usmere na to kako biti bolji i uopšte podiže njihov nivo produktivnosti.

 

S kojim izazovima se susrećete na vašem radnom mestu?

  • U prodavnici uvek ima posla i svaki dan je drugačiji, tako da morate dobro paziti kako biste mogli držati korak sa svim i razumeti situaciju. Ali nije bitno koliko zahtevno može biti – kada se na kraju dana osećate srećno i zadovoljno, odavno ste već zaboravili svu gužvu i iscrpljujuće situacije.

 

Opišite radnu kulturu u vašoj prodavnici

  • Naša radna kultura su naše values i leadreship. Radimo kao JEDAN tim i imamo vrlo jak naglasak na obuci i razvoju zaposlenih. Koncentrisani smo na naš posao i sve zadatke obavljamo lagano, jer zajedno smo u stanju napraviti sve!
  • Naš tim je jako motivisan za ostvarivanje odličnih rezultata i razvoj veština kako bismo mogli poboljšati prodaju.
  • U prodavnici uvek vlada odličan i pozitivan stav. Međusobno se poštujemo i verujemo, pomažemo i cenimo jedni druge. Nismo samo kolege nego i dobri prijatelji.

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSKu?

  • JYSK je otvorena i iskrena kompanija. U poređenju sa drugim kompanijama, JYSK vam uvek daje osećaj sigurnosti i vere u vašu budućnost.
  • JYSKu je zaista stalo do zaposlenih. Naglasak je na njihovoj obuci i razvoju kako bi im se pružila mogućnost napredovanja u karijeri.
  • JYSK podstiče svoje zaposlene da iznesu svoje mišljenje i preuzmu inicijativu i na taj način omogućava svakom zaposlenom da ima uticaj i odgovornost. Zaista cenim ovaj oblik plitke organizacione strukture.
  • Sveukupno gledajući, jednostavno sam ponosna što radim u ovoj kompaniji.

 

Postanite District Manager Trainee – DMT (Polaznik programa za Regionalnog rukovodioca prodaje)

Svrha našeg DMT programa je pripremiti vas za radno mesto District Managera. Bićete odgovorni za svoju prodavnicu i raditi kao Store Manager za vreme DMT programa dok vas pripremamo za budući posao District Managera u JYSKu. Vaš trening će biti kombinacija treninga, projekata i budućih zadatka povezanih sa vašim svakodnevnim poslom. 

Ukratko o DMT programu:

 

Vrlo važan deo programa je pretočiti teoriju i novostečene veštine sa treninga u praksu. Većina vašeg razvoja i najvažniji deo učenja veština pomoću kojih ćete obavljati posao District Managera odvijaće  se „u pokretu” – kako biste mogli brže u praksi sprovesti sve ono što ste naučili na treninzima. Teme sa treninga mogu uključivati:

 

  • JYSK feedback,
  • proces selekcije novih zaposlenih,
  • planiranje,
  • upravljanje na daljinu.

 

Tokom vašeg DMT programa naučićete savladati sledeće zadatke:

  • Optimizirati prodaju, zaradu i zadatke u svim prodavnicama u distriktu.
  • Osigurati visok standard izgleda prodavnice i odličnu uslugu za kupce tako što ćete koristiti koncepte JYKS values, JYSK prodaja i usluge kao i JYSK leadership.
  • Biti zaduženi za besprekoran rad, usklađenost sa trenutnim marketinškim kampanjama i promocijama i ispuniti ciljeve za proračun i prodaju.
  • Osigurati da su sve prodavnice i zaposleni spremni za kupce i ispuniti naš cilj pružanja najbolje moguće usluge.
  • Sastaviti i razviti svoj tim i internu organizaciju prodavnice.
  • Raditi kao trener na treninzima, npr. Sales & Service
  • Raditi na izgradnji JYSK-a kao prvog izbora za kupce u maloprodaji.
  • Delovati kao poveznica između trgovina u distriktu i Retail Managera.

 

DMT program je savršen za vas...

  • ako ste orjentisani na rezultat i motiviše vas postizanje odličnih rezultata sa timovima u prodavnici. Kao DMT morate biti prodavac koga pokreću trgovanje i rezultati.
  • ako ste ozbiljni, ambiciozni, snažni i predani kao i motivisani razvojem drugih, sebe i svojih veština,
  • ako ste spremni na višu managersku funkciju koja sa sobom nosi i više odgovornosti,
  • ako ste dobar vođa i trener svojih zaposlenih,
  • ako ste odlučni, orjentisani na postizanje ciljeva i jedva čekate voditi svoj distrikt do uspeha,
  • ako ste nezavisni i sposobni donositi brze i dobro utemeljene odluke,
  • ako imate dobre komunikacione veštine i možete razgovarati sa mnogo različitih ljudi.

 

Upoznajte nas i saznajte šta vam naš DMT program može ponuditi

Naučite više o DMT programu i našoj radnoj kulturi klikom na „Upoznajte Shannu” – jednu od naših DMT-a koja će opisati kako je biti DMT u JYSK-u.

 

Ima li pitanja?

Ako imate bilo kakva pitanja o programu, kontaktirajte naše Odeljenje ljudskih resursa na adresu: posao@jysk.com.

Prve misli od DMT programu?

  • DMT program je za mene bio savršen način da ostvarim svoju ambiciju da postanem District Manager – to je podsticajan i profesionalan način da to postignem.
  • Nadala sam se da će program biti dobra kombinacija teorije i prakse i drago mi je da je ispunio moja očekivanja.

 

Kako je biti DMT u JYSK-u?

  • To je zahtevna prilika. Pre svega, ja sam Store Manager – zadužena sam za našu najnoviju prodavnicu u Heerlenu u Holandiji. Takođe pohađam i DMT program. Stoga moram pronaći ravnotežu između ove dve uloge, bez ugrožavanja ijedne od njih.
  • Pratim svog District Managera prilikom poseta prodavnica u distriktu. Vrlo je poučno podeliti mišljenja sa njim o stvarima koje vidimo i o tome kako ih potencijalno možemo poboljšati.
  • Takođe sam pozvana na mesečne sastanke u distriktu sa svim Store Managerima. Moj District Manager i ja zajedno određujemo teme sastanka. Dodam svoju viziju i ideje pa u tom pogledu imam vlastite odgovornosti.
  • Upoznata sam sa više informacija iz naših IT sistema Vrlo je uzbudljivo dobiti ta dodatna znanja.

 

S kojim se izazovima susrećete u programu?

  • Ponekad je teško pronaći pravu ravnotežu između uloge Store Managera i uloge DMT-a. Naravno da želite uložiti jednaku količinu vremena i truda u obe uloge, ali ja sam prvenstveno Store Manager i mislim da je pošteno prema mom timu da se na mene mogu 100% osloniti. Ali ja lično ne vidim to kao teret nego kao ogromnu priliku da podstaknem svoj razvoj i samo želim naučiti što je više moguće. Recimo samo da imam koristi od toga da sam žensko jer mogu upotrebiti svoje veštine obavljanja više zadataka u najvećoj mogućoj meri (hahaha J).

 

Opišite radnu kulturu u vezi s DMT programom

  • DMT program ima dosta neformalnu strukturu koja dovodi do otvorene atmosfere u kojoj možete razgovarati sa ključnim ljudima na svim nivoima u JYSKu. Svi u organizaciji su pristupačni. To olakšava upoznavanje svih aspekta JYSKa.
  • DMT program je vrlo profesionalan i podsticajan – vode me celim putem, a ukoliko imam pitanja odgovori nisu daleko. Svi su vrlo susretljivi.

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSKu?

  • Ako ste ambiciozni i želite izvući najbolje iz sebe, rekla bih da je JYSK savršena kompanija za vas. JYSK nudi zanimljiva radna mesta sa velikom odgovornosću i mogućnošću za razvoj. Ako to želite i marljivo radite da to postignete, JYSK nudi odlične poslovne mogućnosti.
  • JYSK takođe ima izrazito privlačnu korporativnu kulturu, što je za mene vrlo važan aspekt, pa se iz tog razloga nadam da ću predstavljati JYSK još dugo vremena.

Postanite District Manager (Regionalni rukovodilac prodaje)

  • Upravljajte svim trgovinama u vašem distriktu.
  • Unapredite prodaju, zaradu i delovanje svih trgovina u distriktu.
  • Pobrinite se da su sve trgovine i osoblje spremni dočekati kupce.
  • Upravljajte, vodite, obučavajte, pomno pratite i radite sa Store Managerima u vašem distriktu.
  • Osigurajte odličan standard u trgovinama i uslugu kupcima koristeći naše kocepte: JYSK Values, JYSK Sales & Service and JYSK Leadership.

Kao District Manager imaćete sledeće odgovornosti:

  • Biti zaduženi za ukupnu prodaju u čitavom distriktu.
  • Biti zaduženi za rad prodavnica: osigurati besprekoran rad svake prodavnice i njihovo sprovođenje trenutnih marketinških akcija i promocija.
  • Osigurati da svaka prodavnica ostvari svoje ciljeve prodaje i ispuni naše visoke standarde odlične usluge za kupce.
  • Planirati i ostvarivati budžet distrikta i sarađivati i izveštavati Retail Managera.
  • Upravljati, voditi, obučavati, raditi sa Store Managerima i proveravati njihov rad u Vašem distriktu.
  • Postavljati izazove i vršiti pritisak na trgovine kako bi osigurali da Store Manageri ne prekorače svoj budžet, da poštuju rokove i ostvare zadani profit.
  • Sprovoditi i nadzirati obuku za zaposlene u prodavnicama kako bi se pobrinuli da su svi zaposleni spremni uslužiti naše kupce na najbolji mogući način.
  • Osigurati sigurnu radnu okolinu.
  • Pobrinuti se da su zaposleni prodavaonice zadovoljni svojim poslom.
  • Proveravati imaju li prodavnice dovoljno zaliha, jesu li čiste i privlačne i jesu li naši proizvodi izloženi na najbolji mogući način.
  • Ocenjivati učinak svake prodavnice analizom ključnih stavki i proverom svih grupa proizvoda.
  • Uočavati, razvijati i ocenjivati učinak zaposlenih koji su prepoznati kao potencijal i koji mogu preći na zahtevnije radno mesto u budućnosti.
  • Obučavati i pripremati Store Managere koji iz drugih kompanija dolaze u JYSK i koji moraju biti spremni preuzeti prodavnicu za tri meseca.
  • Koordinirati i sprovoditi radionice i zajedničke sastanke za sve Store Managere u Vašem distriktu tri puta godišnje.
  • Koordinirati i sprovoditi radionice i zajedničke sastanke za sve Store Leadere u Vašem distriktu tri puta godišnje.

 

Radno mjesto District Managera savršeno je za vas...

  • ako ste ozbiljni, ambiciozni i želite preuzeti velike odgovornosti na složenoj menadžerskoj poziciji,
  • ako možete motivisati i inspirisati Vaše zaposlene,
  • ako ste usmereni na učinak i motivisani velikim dostignućima koje postižete zajedno sa timovima u prodavnicama,
  • ako ste sposobni doneti brze, ali promišljene odluke,
  • ako rado prihvatate mogućnost deliti i proslaviti uspeh zajedno sa timovima u prodavnicama,
  • ako ste uporni, dosledni i dobri u pružanju podrške u novim inicijativama,
  • ako ste sposobni delegirati zadatke i odgovornosti,
  • ako ste sposobni planirati i rasporediti svoje vreme i odrediti prioritete vaših zadataka,
  • ako ste sposobni uočiti i razviti talente, stalno raditi na stvaranju u razvoju novih talenata,
  • ako imate pozitivan i proaktivan stav.

Upoznajte nas i saznajte šta vam možemo ponuditi

Saznajte više o našoj radnoj kulturi i okolini tako što ćete kliknuti na „Upoznaj Nilesa“ - jednog od naših District Managera koji će vam opisati kako je biti District Manager u JYSK-u.

Imate li pitanja?

Ako imate bilo kakvih pitanja o radnome mestu, kontaktirajte naše Odeljenje ljudskih resursa na posao@jysk.com.

Kako je raditi kao District Manager u JYSK-u?

  • Svaki dan je različit. Posao je izuzetno nepredvidiv.
  • Trudim se posetiti sve prodavnice u relativno kratkom razdoblju.
  • Svako jutro šaljem komentare svakoj prodavnici o njihovom učinku na temelju njihovih ključnih stavki - nadzor maloprodaje. Pohvalim ih za dobre stavke, a postavljam im izazove za popravku loših. Radim to svakog dana.
  • Kao District Manager možete proceniti kako napredujete na dnevnoj bazi – uvek možete primetiti promene vlastitog učinka.
  • I dalje sam važan deo maloprodajne kulture prodavnica – naporno radimo svaki dan kako bi dostigli ciljeve zadate distriktu.
  • Imamo visoko postavljene ciljeve. Na početku uvek ciljamo na više nego što je realno – ali i dalje ga temeljimo na uverenju da JE to moguće ostvariti.
  • JYSK je predivna kompanija po pitanju načina upravljanja Country Management Team-a – trudim se, naravno, ispuniti ta očekivanja.
  • Trudim se osigurati da ne komuniciram sa zaposlenima u prodavnici samo preko Store Managera. Zato stupam u kontakt sa svim zaposlenima u prodavnicama i postavljam im izazove u posebnim područjima za koja su odgovorni – pohvalim ih za dobar rad ili im dam konstruktivnu kritiku ako je potrebna.
  • Naučite tako puno o problemima u maloprodaji jer morate raditi na toliko različitih stvari u JYSKu – od akcija do obuke zaposlenih i godišnjih izveštaja.
  • Osiguravam da prodavnice imaju resurse koji su im potrebni. Ako je, na primer, potrebna popravka u objektu, pozovem električara kako bih se pobrinuo da zaposleni imaju najbolje moguće uslove za uspeh.
  • Ne opuštamo se i ne prihvatamo loše rezultate. Imamo izuzetno slobodne ruke - što znači da možemo jako brzo promeniti svoj pristup i brzo doneti potrebne odluke.

Sa kakvim se izazovima susrećete na vašem radnom mestu?

  • Mislim da je najveći izazov to što imam tako različite zadatke. Ponekad je sve lepo i dobro, a nekad je biti District Manager prilično naporan posao.
  • Naravno, takođe je i izazov imati tako veliku odgovornost. To postane način života, tako da je posao od 8 do 16 nemoguć ako želite da sve funkcioniše.
  • Teško je planirati – nikada ne znate šta vam sutra nosi.
  • Stalan je izazov raditi sa tako puno ljudi – niste samo odgovorni za konačni rezultat, nego i za zadovoljstvo vaših zaposlenih.

Opišite radnu kulturu 

  • U JYSKu postoji jedinstvena radna kultura – to se posebno primeti u prodavnicama. Imaju izvrsnu radnu etiku.
  • Dobri smo u slavljenju naših uspeha kako bi svi imali osećaj da su deo nečeg dobrog – i ubirali plodove našeg zajedničkog truda.
  • Svakodnevna saradnja između prodavnica je odlična.
  • Imamo takmičenja u kojima prodavnice mogu osvojiti nagrade. To je dobro – ljudi uživaju u tome.

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • Uprava JYSK-a odlikuje se jednakošću – poslušaće svakoga bez obzira na položaj. To je jedna od naših najsnažnijih vrednosti: podsticati sve zaposlene da koriste svoje pravo i obavezu iznošenja vlastitog mišljenja. To funkcioniše jako dobro.
  • Prodavnice u distriktu puno razgovaraju o ključnim rezultatima. JYSK je jedna od rijetkih kompanija sa tako otvorenim pristupom ostvarenim rezultatima. Naši Store Manageri imaju pristup ogromnim količinama informacija i to im omogućuje da uporede svoju prodavnicu sa drugim prodavnicama, a i sebe sa drugim Store Managerima.
  • Kompanija smo koja se brzo razvija i Vi ste ti koji biraju konačni cilj vaše karijere. Ako želite dalje napredovati, JYSK će vam u tome pomoći.
  • Rekli smo ovo već pre: imamo izvanrednu korporativnu kulturu u JYSKu – kakvu nećete naći nigde drugde.

Postanite Retail Manager Trainee - RMT (Polaznik programa za Rukovodioca prodaje)

Svrha RMT programa je pripremiti vas za radno mesto Retail Managera sa ukupnom odgovornošću za optimalan rad i rezultate svih prodavnica u vašoj državi/regiji, tako što ćete razvijati strategije, sprovoditi postojeće JYSK koncepte, ispuniti zadate ciljeve za državu. Tokom RMT programa radićete kao District Manager i biti odgovorni za svoj distrikt dok vas pripremamo za posao Retail Managera u JYSKu. Kada postanete Retail Manager, radićete kroz District Manager-e u vašoj regiji i biti deo Country Manager Teama.

Ukratko o RMT programu:

RMT program je međunarodni program. Radićete s RMT kolegama iz drugih zemalja i naučiti kako maloprodaja funkcioniše u različitim kulturama.

 

  • Učestvovaćete na nekoliko treninga u Danskoj. S obzirom da će treninzi biti na engleskom jeziku, od ključne je važnosti da njime dobro vladate. Odredićete i dogovoriti zadatke i područja ličnog razvoja na kojima želite raditi u bliskoj saradnji sa svojim Country Managerom.
  • Prema tome, kombinovaćete teoriju stečenu na treninzima sa konkretnim praktičnim zadacima Retail Managera u vašoj državi.
  • Treninzi između ostalog nastoje razviti vaše veštine u komunikaciji i upravljanju maloprodajom, planiranju i razvoju.
  • Naučićete koristiti različite alate za upravljanje, kao što su PDP, SIRIUS, JLiP i PPA.

 

 

Tokom vašeg RMT programa naučićete da savladate sledeće zadatke:

  • Raščlaniti ciljeve u konkretne kriterijume uspeha – kratkoročne i dugoročne
  • Dati podršku, trenirati i razvijati District Managere kako biste osigurali visoke standarde u prodavnicama, ispunili ciljeve i poboljšali promet države/regije.
  • Osigurati najbolje moguće upravljanje prodavnicama i distriktima u državi tako što ćete uočiti i zaposliti najtalentovanije zaposlene na pozicijama SMT-a, SM-a, DMT-a i DM-a (u suradnji s HR Managerom).
  • Razvijati, sprovoditi i pratiti godišnji poslovni plan i optimizirati rad u prodavnicama u saradnji sa svakim District Managerom.
  • Razviti i ispuniti ciljeve za proračun, BSC ciljeve i druge ciljeve za državu.
  • Osigurati da se svi JYSK koncepti (JYSK obećanja kupcima, JYSK values i JYSK leadership) uspešno sprovode u svim prodavnicama i  svim distriktima države/regije.
  • Optimizirati mrežu prodavnica u skladu sa ciljevima države, tako što ćete otvarati nove prodavnice i po potrebi relocirati/povećati postojeće prodavnice.
  • Motivisati i vršiti zdravi pritisak na distrikte kako bi osigurali da District Manageri ostanu u okviru proračuna i ispune rokove i ciljeve za promet.

 

RMT program je savršen za vas...

  • ako ste ozbiljni, ambiciozni i imate energije preuzeti veliku odgovornost na složenoj managerskoj pozicjiji,
  • ako želite činiti razliku i dati sve od sebe u službi kompanije,
  • ako razmišljate strateški i vrlo ste orijentisani na rezultate,
  • ako ste predani svom poslu i očekujete mnogo od sebe,
  • ako znate planirati i rasporediti svoje vreme i odrediti koji su zadaci prioritet,
  • ako se ponosite razvojem svog tima i uspehom svakog člana tima,
  • ako ste spremni suočiti se sa izazovima i razvijati se,
  • ako ste sposobni donositi strateške i dobro utemeljene odluke,
  • ako možete uočiti i razvijati talente i stalno raditi na izgradnji i razvoju novih potencijala strukturu,
  • ako imate pozitivan i proaktivan stav,
  • ako vam nije problem putovati.

 

Upoznajte nas i saznajte šta vam naš RMT program može ponuditi

Naučite više o našoj radnoj kulturi klikom na „Upoznajte Dragana” – jednog od naših Retail Manager Trainee koji će opisati kako je biti RMT u JYSK-u.

 

Ima li pitanja?

Ako imate bilo kakva pitanja o radnom mestu, kontaktirajte naše Odeljenje ljudskih resursa na adresu: posao@jysk.com.

Prve misli od RMT programu?

  • Hteo sam dobiti širu sliku o JYSKu kao međunarodnoj kompaniji koja raste svake godine i mnogobrojnim procesima iza uspeha kompanije.
  • Razviti svoje veštine vođstva sa još boljim alatima u strateškoj komunikaciji i učenjem iz iskustava trenera na treninzima.
  • Suočiti se sanovim izazovima i razviti se kao rukovodilac kako bih bio spreman za mesto Retail Managera kada dođe vreme.
  • Upoznati ljude iz raznih zemalja i sa njima podeliti najbolja iskustva.

 

Kako je biti RMT u JYSK-u?

  • Pre svega, ja sam District Manager, tako da su moj najveći prioritet moj posao, moj distrikt i naši rezultati.
  • Pohađanje RMT programa znači da moram kombinovati svoj posao District Managera sa novim zadacima koji su bitni za RMT program.
  • Morate biti disciplinovani i fleksibilni, jer morate spojiti odgovornosti District Managera sa zadacima iz RMT programa.
  • RMT program vas tera da izađite iz vaše zone udobnosti i testirate se na nove načine.

 

S kojim se izazovima susrećete u programu?

  • Planiranje, planiranje i još malo planiranja. Struktura vašeg svakodnevnog posla biće testirana i vrlo verovatno ćete podbaciti jer je uključeno jako puno različitih parametara i ljudi. Ali iz toga mnogo naučite! Znati svoje slabosti, učiti iz svojih grešaka i biti u stanju promeniti svoje navike ili način na koji radite jedina je bitna stvar kada se želite razviti.

 

 

Opišite radnu kulturu u vezi s RMT programom

  • Cela organizacija daje vam poštovanje i pomoć potrebnu da uspete u RMT programu. Uz međusobno poštovanje sve je moguće.
  • Atmosfera u timu je odlična – svi poznaju JYSK, a kultura je jedna od onih „mi pokrećemo stvari”.
  • Super je upoznati kolege iz drugih država jer vam to daje mogućnost da shvatite jedni druge i da bolje shvatite sebe i situaciju u kojoj se nalazite.

 

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • U JYSKu naporno radimo i postižemo neverovatan rast naših rezultata.
  • Dalje, izrazito smo dobro organizovana kompanija sa snažnim strukturama i procedurama.
  • I dalje smo JYSK i imamo skandinavski duh vođstva koji svima daje priliku da istupe i naprave razliku. Svi zaposleni, bez obzira na nivo, biće saslušani i dobiće priliku za razvoj i napredak u karijeri u JYSKu. Predanost donosi mogućnosti.
  • Što god mislili o JYSKu, iznenadili bi se i otkrili da je mnogo više od toga – sigurno će nadmašiti vaša očekivanja.

Postanite Retail Manager (Rukovodilac prodaje)

Kao Retail Manager bićete odgovorni za osiguranje optimalnog rada i rezultata u Vašoj regiji, tako što ćete razvijati strategije, sprovoditi postojeće JYSK koncepte i ispuniti postići zadate ciljeve za državu.

Ako ste na radnom mestu Retail Managera, vama je nadređen Country Manager/Head of Retail u Vašoj državi.

Kao Retail Manager imate sledeće odgovornosti:

  • Razviti i ispuniti ciljeve za proračun, BSC ciljeve i druge ciljeve za državu.
  • Osigurati najbolje moguće upravljanje u prodavnicama i distriktima tako što ćete uočiti i zaposliti najtalentovanije kandidate za radna mesta SMT-a, SM-a, DMT-a i DM-a u saradnji s HR Managerom.
  • Razviti, sprovesti i pratiti godišnji poslovni plan i optimizirati rad prodavnica u saradnji sa svakim District Managerom.
  • Osigurati da su prodavnice i zaposleni spremni za kupce – cilj je kroz celu organizaciju usaditi razmišljanje da je kupac na prvom mestu.
  • Osigurati da se svi postojeći koncepti (JYSK obećanja kupcima, JYSK values i JYSK leadership) sprovode u svim prodavnicama u svim distriktima u državi/regiji.
  • Biti u stanju preneti ključne parametre uspeha – kratkoročne i dugoročne.
  • Dati podršku, trenirati i razvijati District Managere kako biste osigurali visoke standarde prodavnica, poboljšali promet države/regije i ispunili zadate ciljeve.
  • Optimizirati mrežu prodavnica u skladu sa ciljevima države, otvarati nove prodavnice i po potrebi relocirati/povećati postojeće prodavnice
  • Motivisati i vršiti zdravi pritisak na distrikte kako bi osigurali da District Manageri ostanu u okviru proračuna i ispune rokove i ciljeve za promet.

Ovo je radno mesto savršeno za vas...

  • ako ste dobar i direktan vođa,
  • ako razmišljate strateški i orijentisani ste na maloprodaju i rezultate,
  • ako ste pozitivni i proaktivni i imate mnogo energije i entuzijazma,
  • ako se ponosite razvojem svog tima i njihovim uspehom,
  • ako možete uočiti i razvijati talente i stalno raditi na izgradnji i razvoju novih potencijala,
  • ako vam nije problem putovati.
  • ako ste ozbiljni, ambiciozni i motivisani ostvarivanjem odličnih rezultata,

Upoznajte nas i saznajte šta vam možemo ponuditi

Naučite više o našoj radnoj kulturi klikom na „Upoznajte Igora” – jednog od naših Retail Managera koji će opisati kako je biti RM u JYSKu.

Ima li pitanja?

Ako imate bilo kakva pitanja o radnom mestu, kontaktirajte naše Odeljenje ljudskih resursa na posao@jysk.com.

Kako je biti RM u JYSK-u?

  • To je vrlo izazovan i dinamičan posao, ali zbog toga je takođe to radno mesto vrlo zanimljivo i zabavno je ustati svako jutro.
  • Moram biti vrlo fleksibilan i prilagoditi se mnogobrojnim različitim situacijama i potrebama – i biti u stanju reagovati na njih i doneti brze i dobro utemeljene odluke.
  • Zajedno sa District Managerima, ja moram biti uzor ostatku organizacije u svemu što radim, bilo da se radi o mom stilu rukovođenja i upravljanja, mom načinu obučavanja i motivisanja ili načinu na koji komuniciram.
  • Uopšteno, moram osigurati visok nivo saradnje između organizacije maloprodaje i središnjih funkcija u HO.
  • Jedan od ključeva uspeha je pronaći prave zaposlene za prava radna mesta i razvijati ih kroz stalnu obuku i trening.
  • Posao Retail Managera može biti prilično naporan i stresan, ali stvarno uživam u njemu!

 

S kojim se izazovima susrećete na vašem radnom mestu?

Glavni izazov je osigurati dobar učinak u svakom trenutku u okviru svih mojih područja odgovornosti. Da bi ostvarili najbolje rezultate, sve je bitno i uvek ima prostora na napredak.

 

Opišite radnu kulturu u vašoj regiji

  • To je kombinacija marljivog rada i odličnog timskog rada.
  • Držimo se vrlo timske i motivišuće radne kulture. Većina naših akcija i odluka temelje se na uključivanju zaposlenih u iznošenje svojih ideja na različitim radionicama.
  • Odlična atmosfera vlada gde god krenem i sretnem zaposlene JYSKa.

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSKu?

  • Zato što je u JYSKu bitno mišljenje svakog zaposlenog; svako ima pravo i dužnost izreći svoje mišljenje.
  • JYSK će mnogo učiniti za zaposlene i omogućiti svu obuku i obrazovanje potrebno za razvoj svakog zaposlenog.
  • JYSK prepoznaje marljive i produktivne zaposlene sa potencijalom i nudi im priliku da stvore profesionalnu karijeru u JYSKu.

Postanite Country Manager (Rukovodilac kompanije)

Kao Country Manager bićete odgovorni za osiguranje optimalnog rada svih JYSK prodavnica u državi, tako što ćete razvijati strategije, sprovoditi postojeće JYSK koncepte, postići zacrtane ciljeve za državu.

Ako ste na radnom mestu Country Managera, vama je nadređen Executive Vice President of Retail u JYSK Nordicu.

Kao Country Manager imate sledeće odgovornosti:

  • Odgovornost za razvoj JYSKa u vašoj državi i poslovanje koje se temelji na JYSK values i JYSK leadershipu.
  • Najbolje moguće upravljanje državom: zapošljavanje najtalentovanijih kandidata za radna mesta RM-a, Finance Managera, HR Managera (u saradnji s ljudskim resursima).
    • Potpuna odgovornost za godišnji poslovni plan i proračun kako bi se sprovele inicijative za neprestani razvoj koncepata, prometa i zarade pre kamata i poreza (EBIT).
    • Odgovornost za stvaranje i razvoj kvalitetnog odnosa u Country Management Teamu.
    • Korišćenje i optimizaciju svih komunikacionih kanala u JYSKu, kako u okviru države, tako i s JYSK Nordic.

Ovo je radno mesto savršeno za vas...

  • ako se volite takmičiti i želite uvek biti najbolji,
  • ako ste fokusirani na ostvarivanje rezultata za JYSK,
  • ako volite davati drugima izazove i suočiti se s novim izazovima,
  • ako Vas motiviše podsticanje i razvijanje članova svog tima,
  • ako ste dobar i direktan vođa,
  • ako razmišljate strateški.

Upoznajte nas i saznajte šta vam možemo ponuditi

Naučite više o našoj radnoj kulturi klikom na „Upoznajte Johana” – jednog od naših Country Managera koji će opisati kako je biti Country Manager u JYSKu.

Ima li pitanja?

Ako imate bilo kakva pitanja o radnom mestu, kontaktirajte naše Odeljenje ljudskih resursa na adresu: posao@jysk.com.

 

Koja su vaše sveukupne odgovornosti?

  • Kao Country Manager, u potpunosti sam odgovoran za razvoj JYSKa u svojoj državi koji se temelje na JYSK values i JYSK leadership. Moj nadređeni je Executive Vice President of Retail.
  • Odgovornost za stvaranje kvalitetne saradnje sa sledećim kolegama:
    • Head of Retail,
    • Retail Manageri,
    • Finance Manager,
    • Human Resource Manager,
    • Logistics Manager,
    • Development Manager,
    • Sales and Marketing Manager,
    • Regional Head of Sales.
    • Odgovornost za otvaranje novih trgovina i razvoj trgovina poslovanja postojećih prodavnica.
    • Odgovornost za poslovno planiranje kako bi se sprovele inicijative za osiguravanje neprestanog razvoja koncepta, prometa i zarade pre kamata i poreza (EBIT).
    • Korišćenje i optimizaciju svih komunikacionih kanala u JYSKu, kako u okviru države, tako i sa JYSK Nordic.
    • Osiguravanje da svi u organizaciji znaju i žive u skladu JYSK values i JYSK leadership.

 

Kako je biti CM u JYSK-u?

  • Mislim da ne postoji uobičajen dan CM-a. Celu godinu, svaki dan događa se toliko mnogo različitih stvari, zbog čega je posao istovremeno i zahtevan i inspirativan.
  • Jedan dan na sastanku raspravljam o strategiji za sledeće tri godine ili taktiku za asortiman, a sledeći dan posećujem trgovine sa drugim članovima tima ili raspravljamo kako isplanirati i sprovesti aktivnosti kampanje za sledeću godinu preko različitih medijskih kanala, kao što su novine, TV i društveni mediji. Ili posećujem i ocenjujem lokacije za nove trgovine. Ili ostanem u kancelariji gde sa zaposlenima iz HO pratim projekte, inicijative, rezultate i ključne brojke.
  • Zbog toga je tako zanimljivo i zahtevno u isto vreme – ne postoje dva ista dana.

 

S kojim se izazovima susrećete na vašem radnom mestu?

  • Izazov je pronaći ravnotežu između moje težnje za brzim razvojem i s druge strane  da smo svi iz dana u dan na pravom putu. Uz toliko puno prodavnica u državi i toliko različitih funkcija izrazito je bitno da svako zna očekivanja i da se oseća sigurnim u ono što treba napraviti i način na koji to napraviti. Može i treba biti mnogo različitih mišljenja i načina obavljanja stvari, ali jedan od velikih činilaca uspeha u JYSKu je raditi stvari na isti način. Uvek iznova to se pokazalo kao najproduktivniji način rada u ovako velikoj kompaniji.

 

Opišite radnu kulturu u vašoj državi

  • Volim videti da radimo u atmosferi koja je otvorena, jednostavna i u kojoj nema nepotrebne hijerarhije. Svi se trebaju osećati kao da mogu uvek izraziti svoje zamisli i mišljenja.
  • Ja iskreno verujem da su u najboljim organizacijama svi uključeni i da postoji jasna podela područja odgovornosti. U poslu smo da bi bili najbolji, a najbolji način da to postignemo je razvoj tima i članova tima.
  • Naposletku, rekao bih da je atmosfera vrlo takmičarska sa izrazito puno energije, entuzijazma i želje za uspehom, ali u isto vreme ne zaboravljamo zabaviti se i radovati velikim stvarima koje se neprestano događaju.

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • Za 17 godina rada JYSKu, bio sam na gotovo svakom radnom mestu u maloprodaji, a još uvek mi je inspirativno i motivišuće. Glavni razlog za mene je to što JYSK nikada ne prestaje težiti razvoju, a kao osoba dobijate fantastične prilike da se razvijete i suočite s novim izazovima.
  • Takođe cenim vrlo jaku pobedničku kulturu koja kaže da je sve moguće. U istoriji JYSK-a toliko je puta dokazano da ako postavite cilj i potpuno ste odlučni da ga postignete, tada postoji jako velika šansa da ćete ga ostvariti. Zaista volim takav stav!