Zaposlite se u našem  Odeljenju za odnose s kupcima!

Zaposlite se kao Specijalista za odnose sa kupcima


• Postanite najbolji specijalista i pronađite prava rešenja za kupce
• Dođite nam sa pravim stavom i mi ćemo vas naučiti svemu što treba da znate da biste besprekorno radili u odeljenju
• Postanite deo jedinstvenog i snažnog tima
• Uhvatite priliku za brzu i profesionalnu karijeru u JYSKu
• Postanite deo kompanije koja puno čini za svoje zaposlene

Kao Specijalista za odnose sa kupcima imaćete sledeće odgovornosti:
• Bićete izvrstan specijalista i doprinositi ukupnom delovanju Odeljenja za odnose sa kupcima i tima
• Postizati i održavati detaljno znanje o našim artiklima i uslugama
• Poznavati svog kupca – imati na umu potrebe, situacije i raspoloženje kupca
• Osiguravati svakodnevni kvalitet usluge Odeljenja za odnose sa kupcima
• Učestvovati u poboljšanju i razvoju svakodnevnih postupaka


Ovo je radno mesto idealno za Vas ako...
• uživate u napetom i užurbanom okruženju gde se svaki dan razlikuje od prethodnog
• orijentisani ste na rezultat i motivisani da doprinesete učinku celog tima
• imate izvrsnu energiju, harizmu i pozitivan stav
• izvrstan ste timski igrač, uvek spreman da pomogne kolegi
• veseli ste i orijentisani na uslugu, uvek imajući na umu da je kupac na prvom mestu i da mu želite pružiti jedinstveno iskustvo kupovine
• prilagodljivi ste i sposobni određivati prioritete u zadacima
• marljivi ste, precizni i spremni na učenje i razvoj

 


Saznajte više o nama i otkrijte šta Vam možemo ponuditi
Saznajte više o radnom mestu Specijalista za odnose sa kupcima i kulturi kompanije JYSK klikom na "Upoznajte Kristinu" – jednu od naših Specijalista za odnose sa kupcima koja opisuje kako je to raditi u JYSKu.

Imate li pitanja? 
Ako imate pitanja u vezi sa radnim mestom, slobodno se javite našem Odeljenju za ljudske resurse na posao@jysk.com.

Osnovno o tvom poslu?

• Komunikacija sa drugima nešto je što stvarno volim raditi, a rad u trgovini nije mi odgovarao – stoga mi je prirodno bilo oprobati se u Odeljenju za odnose sa kupcima.

• Oduvek sam znala da je JYSK jedna stvarno velika kompanija i da se puno stvari ovde odvija, ali osim toga nisam puno znala o JYSKu. Tako da sam samo uskočila u posao i sada mi je jako drago zbog toga.

 

Kako je biti Specijalista za odnose sa kupcima u JYSKu?

• Mislim da je izvrsno i svaki se dan razlikuje od prethodnog. Odgovaranje na pozive i e-poruke naizgled se čini monotonim, no razlikuje se od dana do dana – nikad ne znate ko vas zove ni kakav ćete problem sada morati rešiti.

• U Odeljenju za odnose sa kupcima imamo mnogo različitih zadataka koje obavljamo i morate biti spremni u svakom trenutku na rešavanje problema i na osiguravanje zadovoljnog kupca.

 

Izazovi sa kojima se susrećeš na svom radnom mestu?

• Izazovi su, između ostalih, ti da nikad ne znaš ko će te nazvati; može to biti kupac sa problemom, ali takođe može biti i isporuka koja je oštećena – a na tebi je da pronađeš pravo rešenje.

• Svaki izazov koji dobijemo treba da rešimo; bez obzira na to je li reč o oštećenoj pošiljci, kupcima ili nešto drugo, mi uvek moramo naći najbolje moguće rešenje za konkretnu situaciju tako da kupac na kraju bude zadovoljan.

 

Opiši nam radnu atmosferu u svem odeljenju.

• Atmosfera je veoma ležerna kod nas u Odeljenju za odnose sa kupcima i svi smo u timu bliski.

• Svi međusobno uljudno komuniciraju i prijatno se osećamo jedni sa drugima; puno se šalimo na vlastiti račun, čak i na račun Rukovodioca tima.  

 

Zašto bi neko trebao da odabere JYSK za svog poslodavca?

• U prvom redu, rekla bih zbog osećaja zajedništva koga imamo. Zbog činjenice da smo svi bliski i osećamo se prijatno jedni sa drugima – ali takođe i zbog toga što imamo puno izazova i mogućih rešenja koje pronalazimo tokom dana, što je stvarno izvrsno.

• Treba da budete spremni na posao koji ima više različitih zadataka i morate se znati nasmešiti na telefonu i svaki put usrećiti kupca.

 

Šta je sledeće u planu?

• Zasad sam zadovoljna, ali naravno da bih se volela dalje razvijati i napredovati ovde u JYSKu.

• Naše Odeljenje za odnose sa kupcima povećava se svakog dana i stoga imam puno prilika za napredovanje, na primer kao Specijalista odgovoran za područje ili Rukovodilac tima.

 

Zaposlite se kao Specijalista odgovoran za područje


Budite odgovorni za svoje područje u timu Odeljenja za odnose sa kupcima
• Vodite, motivišite i uključujte kolege u svoj tim
• Uhvatite priliku za brzu i profesionalnu karijeru u JYSKu
• Postanite deo kompanije koja puno čini za svoje zaposlene
• Postanite deo jedinstvenog i snažnog tima

Kao Specijalista za odnose sa kupcima imaćete sledeće odgovornosti:

• Snositi odgovornost za vlastito područje Odeljenja za odnose sa kupcima

• Trenirati i informisati kolege o svom području

• Učestvovati u sprovođenju novih kampanja i aktivnosti

• Postizati i održavati detaljno znanje o našim artiklima i sistemima

• Osiguravati svakodnevni kvalitet usluge Odeljenja za odnose sa kupcima

• Učestvovati u poboljšanju i razvoju svakodnevnih postupaka

 

Ovo je radno mesto idealno za Vas ako...

 želite odgovornost i priliku da utičete na svoj posao

• timski ste igrač i dobar kolega koji je uvek spreman pomoći

• uživate u napetom i užurbanom okruženju i možete se nositi sa više zadataka istovremeno

• izvrstan ste motivator

 imate izvrsnu energiju, harizmu i pozitivan stav

• prilagodljivi ste i sposobni određivati prioritete u zadacima tako da je kupac uvek zadovoljan

• veseli ste i orijentisani na uslugu

 

 

Saznajte više o nama i otkrijte šta Vam možemo ponuditi

Saznajte više o radnom mestu Specijaliste za odnose sa kupcima i kulturi kompanije JYSK klikom na "Upoznajte Lill" – jednu od naših Specijalista za odnose za sa kupcima koja opisuje kako je to raditi u JYSKu

Imate li pitanja? 

Ako imate pitanja u vezi s radnim mestom, slobodno se javite našem Odeljenju za ljudske resurse na posao@jysk.com.

 

Osnovno o tvom poslu?

• Već sam duže vreme u JYSK-u. Započela sam kao student u trgovini, potom rukovodilac područja i nakon toga rukovodilac trgovine, pa sam pomislila kako je vreme da proučim JYSK iz nekog drugog ugla. Saznala sam da je ovo radno mesto otvoreno i sada sam ovde već dve godine.

 

Kako je biti Specijalista odgovoran za područje u Odeljenju za odnose sa kupcima u JYSKu?

Lill je odgovorna za sve studente u danskom Odeljenju za odnose sa kupcima.

• Veoma je cool biti odgovoran za nove zaposlene i posmatrati njihov napredak i podučavati ih radu s kupcima, sistemima i artiklima. Jako je lepo trenirati ih i pomoći im u razvijanju sebe, kao i posmatrati kako napreduju u zadacima. To je verovatno najbolji deo posla Specijaliste odgovornog za područje.

 

Izazovi sa kojima se susrećeš na svom radnom mestu?

• Najviše izazova imamo u periodima najveće gužve, na primer tokom JYSK-ovog rođendana. Tada smo zasuti telefonskim pozivima i e-porukama, ali takođe je bitno da naši studenti i novi zaposleni dobiju dovoljno vremena.

• Premda smo jako zaposleno odeljenje, uvek posebnu pažnju posvećujemo novim zaposlenima na našim sastancima odeljenja, njihovim propratnim sastancima, ocenama proizvoda ili šta god drugo da je potrebno.

• U poređenju sa trgovinom, Odeljenje za odnose sa kupcima nudi potpuno drugačiji koncept kontakta sa kupcima – na jedan sasvim drugi način treba da budete spremni. U trgovini imate kupca pred sobom i možete pratiti njegove gestove, a to ne možete telefonskim putem. Stoga je izuzetno važno da kupca pažljivo slušate i stvarno se trudite da nađete najbolje rešenje za njega.

 

Opiši nam radnu atmosferu u svom odeljenju.

• Zabavno nam je jer imamo puno različitih ličnosti na jednom mestu. Idealna smo kombinacija duhovitosti i činjenice da smo svi različiti, što stvara izvrsnu atmosferu na radnom mestu.

• Pomažemo i potrebni smo jedni drugima – svako od nas je stručnjak u jednom području što znači da nekoga uvek možete pitati za smer ako niste sigurni ili želite znati što više o nečemu. To je takođe nešto što nas jača kao tim.

 

Zašto bi neko trebao odabrati JYSK za svog poslodavca?

• Odeljenje za odnose sa kupcima pravo je mesto za vas jer smo uslužni i pomoći ćemo jedni drugima. Ovde vlada izvrsna atmosfera i JYSK je uopšteno izvrsno radno mesto. Zato i jesam ovde toliko dugo.

• Postoji toliko prilika u JYSKu i možete čak otići u inostranstvo, raditi u trgovini, u distributivnom centru, u glavnoj kancelariji, a sve u okviru iste kompanije.

 

Šta je sledeće u planu?

• Sigurno se vidim u JYSK-u u budućnosti. Sledeći korak za mene je da u dogovoru sa Odeljenjem za ljudske resurse ocenjujem pristigle prijave za posao i odabiram koga ćemo uzeti u razmatranje. Tako da je to sledeće u planu i radujem se tome.

Zaposlite se kao Rukovodilac tima za odnose sa kupcima


• Kao Rukovodilac tima odgovorni ste za svoj tim u Odeljenju za odnose sa kupcima i njihov učinak
• Odgovorni ste za osoblje, uključujući treninge, mentorstva i razvoj svojih zaposlenih
• Osiguravate se za spremnost svog tima i njihovu dostupnost za kupce i pružanje usluge u svakom trenutku
• Pomažete u stvaranju jakog i jedinstvenog tima gde su saradnja i takmičarski duh uvek u prvom planu
• Postanite deo kompanije koja puno čini za svoje zaposlene
• Uhvatite priliku za profesionalnu karijeru u JYSKu

Kao Rukovodilac tima za odnose sa kupcima imaćete sledeće odgovornosti:

• Voditi tim do uspeha • Poboljšavati i osiguravati najbolju uslugu za kupce

• Upravljati i optimizovati celokupan učinak tima

• Trenirati, voditi i razvijati svoje zaposlene

Pratiti i procenjivati učinak vašeg tima

• Dogovarati, dodeljivati i planirati različite zadatke i odgovornosti u skladu sa rokovima

• Voditi, uključivati i motivisati svoje zaposlene

• Uspostavljati nove ciljeve za svoj tim i ukupan učinak Odeljenja za odnose sa kupcima

 

Ovo je radno mesto idealno za Vas ako...

• ste ozbiljni, ambiciozni i želite napredovati i razvijati se

• orijentisani ste na rezultat i motivisani stalnim poboljšavanjem usluge prema kupcima

 sposobni ste zadržati „hladnu glavu“ u dinamičnom i napetom okruženju

• možete donositi odluke i preuzimati odgovornost za vlastiti tim i Odeljenje za odnose sa kupcima

• imate puno energije i pozitivan stav koji utiče na druge

• motivišete i predvodite na način da inspirišete druge

• znate definisati i oblikovati jasne ciljeve i zadatke

• organizovani ste, izvrsni u planiranju i sposobni uočiti viši smisao

• poistovećujete se sa JYSKovim Vrednostima i brinete se o tome da svaki Vaš zaposleni sledi ta načela

 

 

Saznajte više o nama i otkrijte šta Vam možemo ponuditi

Saznajte više o radnom mestu Rukovodioca tima za odnose sa kupcima i kulturi kompanije JYSK klikom na "Upoznajte Madelene" – jednu od naših Rukovodioca tima koja opisuje kako je to raditi u JYSKu.

 

Imate li pitanja? 

Ako imate pitanja u vezi s radnim mestom, slobodno se javite našem Odeljenju za ljudske resurse na posao@jysk.com.

 

 

Osnovno o tvom poslu?
• Radila sam sa Odeljenjem za odnose sa kupcima sve vreme i stvarno sam bila zainteresovana za ovo radno mesto kad ga je JYSK otvorio. Bila je to prilika za otvaranje jednog novog Odeljenja za odnose sa kupcima, kao i prilika za moj razvoj i razvoj JYSKa.
• Na ovom radnom mestu imam puno odgovornosti, ali takođe i dovoljno slobode da poboljšam zadatke i procese da mi više odgovaraju.

Kako je biti Rukovodilac  tima Korisničke službe u JYSKu?
• Zabavno i ujedno kao izazov; tako da razvijam sebe i članove svog tima tako da možemo biti još bolji u onom što radimo.
• Odeljenje za odnose sa kupcima i Rukovodilac tima relativno su nove stvari u JYSKu tako da imam pune ruke posla oko planiranja i organizacije. Ovo radim da bismo imali Odeljenje za odnose sa kupcima kakvo nam odgovara, uz dobre brojke i posebnu pažnju na potrebe kupca.
• Važno mi je da smo uključeni u celu organizaciju – da dobijemo pravovremeni trening, učestvujemo na važnim sastancima, treniramo trgovine i sami sebe u onim područjima gde imamo mesta za napredak. Zapravo, nastojim da je Odeljenje za odnose sa kupcima uključeno u JYSKove poslove i da pratimo JYSK i pomažemo mu da se razvija. Često imam priliku da pomognem u razvoju i doprinosim idejama u ukupnom doživljaju kupovine u JYSKu.

Izazovi sa kojima se susrećeš na svom radnom mestu?
• Izazovi su ono što čini ovaj posao tako svestranim i odgovara mi; volim videti da se moje radno mesto razvija i nastojim da ga poboljšam. Imamo brzo radno okruženje u JYSKu, koje se stalno razvija.
• Uvek bi mi koristilo više vremena da bih mogla učiniti apsolutno sve što želim. Imamo visoke ambicije i ciljeve - želim da svi moji kupci i zaposleni imaju dovoljno vremena i pomoći koje traže, a ponekad je teško biti tu za sve. Zato je važno da sam u mogućnosti određivati prioritete i strukturirati posao.
• Takođe je izazov brinuti se da komunikacija radi i da su informacije prosleđene svim relevantnim stranama. Ako se na primer dogode promene u kompaniji, moramo biti sigurni da svako razume ono što mislimo i što želimo. Mi svi moramo znati koji nam je cilj i raditi na istom cilju, bez obzira na to radite li u trgovini ili Odeljenju za odnose sa kupcima. Dakle, kada mi treba da su svi prisutni, takođe je bitno da znam sve informacije dobro preneti - različitim vrstama ljudi. Duboko sam uverena da morate biti dobri u komunikaciji da biste uspeli u toj ulozi, kao da si uvek „pauk u mreži“.

Opiši nam radnu atmosferu u svom odeljenju.
• Delujemo kao tim i svako od nas preuzima deo odgovornosti da bi se posao zajedno obavio. Uvek se ohrabrujemo na neke nove izazove tako da možemo rasti.

Zašto bi neko trebao odabrati JYSK za svog poslodavca?
• Nikada vam nije dosadno!
• Uvek težimo tome da budemo bolji i stalno radimo na tome da nam i kupci i zaposleni budu srećni.
• JYSK je uvek otvoren za vaše ideje i predloge, zato ako volite brzu organizaciju koja slavi i velike i male pobede, stvarno ćete uživati u JYSKu.

Zaposlite se kao Rukovodilac tima za odnose sa kupcima - pripravnik


• Uhvatite priliku za brzu i profesionalnu karijeru u JYSKu
• Naš program za pripravnika pripremiće Vas za poziciju Rukovodioca tima, gde ćete biti odgovorni za svoje osoblje
• Vaš radni dan biće ispunjen odgovornošću, izazovima i učenjem
• Postanite deo jakog i jedinstvenog tima gde su saradnja i takmičarski duh uvek u prvom planu
• Postanite deo kompanije koja puno čini za svoje zaposlene

Kao Rukovodilac tima za odnose sa kupcima – pripravnik imaćete sledeće odgovornosti:

 Vi ćete pratiti Rukovodioca tima koji će Vas voditi

• Vaš će posao u velikoj meri ličiti na posao Rukovodioca tima

• Vaš mentor će vas voditi, ocenjivati Vaš rad i istaknuti polja na kojima trebate više raditi da postanete spremni

 

Tokom Vašeg programa za Rukovodioca tima za odnose sa kupcima - pripravnika usavršićete sledeće zadatke:

• Planiranje i raspodela zadataka zaposlenih da bi se ostvarili konačni ciljevi dana/nedelje/meseca.

• Planiranje i organizacija brojnih rokova

• Upravljanje celokupnim učinkom tima u Odeljenju za odnose sa kupcima

• Vođenje, uključivanje i motivisanje svojih zaposlenih

• Treniranje i rad sa svojim zaposlenima u skladu sa njihovim napretkom

• Uspostavljanje novih ciljeva za sebe i svoj tim

 

Ovo je radno mesto idealno za Vas ako…

• ste ozbiljni, ambiciozni i želite napredovati i razvijati se

• želite učiti i primati povratne informacije o sebi

• sposobni ste zadržati „hladnu glavu“ u dinamičnom i napetom okruženju

• možete donositi odluke i preuzimati odgovornost za vlastiti tim i Odeljenje za odnose s kupcima

• uživate u dinamičnom i napetom okruženju • imate puno energije i pozitivan stav koji utiče na druge

• uživate u obavljanju dnevnih zadataka svog tima u saradnji sa kolegama

• želite odgovornost i priliku da utičete na svoju radnu okolinu

• sposobni ste da pratite više zadataka istovremeno • motivisani ste i stalno radite na poboljšavanju usluge prema kupcima

 

Saznajte više o nama i otkrijte šta Vam možemo ponuditi

Saznajte više o radnom mestu Rukovodioca tima za odnose sa kupcima - pripravnika i kulturi kompanije JYSK klikom na "Upoznajte Rasmusa" – jednog od naših Pripravnika za Rukovodioca tima koji opisuje kako je to raditi u JYSKu.

 

Imate li pitanja? 

Ako imate pitanja u vezi sa radnim mestom, slobodno se javite našem Odeljenju za ljudske resurse na posao@jysk.com.

 

Osnovno o tvom poslu?
• Počeo sam obavljati ovaj posao sa otvorenim umom, ali i dalje sa očekivanjima da mogu donositi neke važne odluke – ne samo one koje se odnose na Odeljenje za odnose sa kupcima, već i neke koje su važne za trgovine.
• Ovde u Danskoj puno se priča o pružanju najbolje moguće usluge prema kupcima u JYSKu i načinima na koje se može na njih uticati, a to je sigurno nešto što je već ostvareno.

Kako je biti Rukovodilac tima za odnose sa kupcima – pripravnik u JYSKu?
• Svaki je radni dan uzbudljiv kad imaš puno odgovornosti i izazova, koji se odnose na osoblje, kupce, transportne kompanije, ali takođe i u okviru JYSK-a na druga odeljenja. Tako da je ovo jedno neverovatno iskustvo, da imam ovu titulu i ovaj posao.
• U Odeljenju za odnose sa kupcima svaki dan se razlikuje od prethodnog, premda zvuči kao kliše, ali zaista, svakog dana nešto je novo posredi.
• Upravljam mnogim, različitim zadacima, i premda ima puno slojeva kroz koje  treba proći ovde u JYSKu, najčešće ja mogu doneti konačnu odluku.

Izazovi sa kojima se susrećeš na svom radnom mestu?
• Izazovi sa kojima se susrećem veoma su različiti. Ako je reč o kupcima, imamo neke izazove koji od tebe zahtevaju malo kreativniji pristup i rešenje.
• Takođe želim naglasiti da i u polju zaposlenih postoje jako zanimljivi izazovi, a taj mi je deo još uvek relativno nov. Mislim da je veliki korak od toga da si zaposleni do toga da si Rukovodilac tima, ali susretneš se s nekim jako zanimljivim izazovima i donosiš uzbudljivija rešenja tokom dana.

Opiši nam radnu atmosferu u svom odeljenju.
• Radna atmosfera u našem timu stvarno je izvrsna i ujedno je jedna od stvari koje su nam u fokusu ovde u JYSKu.
• Radno okruženje i način na koji posmatramo stvari neverovatno je pozitivan. Mi smo jedan veliki tim, pomažemo jedni drugima i znamo šta je važno i za šta se borimo svaki dan.
• Tako da sve u svemu ovde je radna kultura fantastična, kao i ljudi koje ovde imamo. Oni žele dati najviše što mogu, pa je stvarno odlično biti deo toga.
• Imamo puno različitih ličnosti u odeljenju i to je izvrsna kombinacija. To pomaže održavanju visokog nivoa energije i razvija zaposlene međusobno.

Zašto bi neko trebao odabrati JYSK za svog poslodavca?
• Da mogu nekome preporučiti posao u JYSKu, rekao bih da će dobiti neverovatno raznolik i dobar radni dan.
• Treba neprestano da razmišljaš i pred tebe se postavlja puno izazova; bilo da je reč o kupcima koji zovu ili problemima u organizaciji, pa sve do trgovina, glavne kancelarije, među kolegama ili sa drugim odeljenjima u JYSKu.
• Ipak, ono što bih istakao kao najpozitivniju stranu jeste nezavisnost koju ovde imam. Činjenica da sam slobodan i da mogu uticati na stvari sa kojima radim jako je pozitivno za mene.

 

Šta je sledeće u planu?
• Sledeći korak za mene jeste da postanem Rukovodilac tima za odnose sa kupcima – nezavisno od toga hoće li biti ovde u Danskoj ili drugde, nije važno. Želeo bih steći još više iskustva i potom napredovati u karijeri.