Upoznajte JYSK

Pronađite sve informacije koje Vam trebaju kako biste upoznali JYSK kao svog budućeg poslodavca.

Upoznajte JYSK

Pronađite sve informacije koje Vam trebaju kako biste upoznali JYSK kao svog budućeg poslodavca.

JYSK Values

JYSK vrednosti utemeljio je naš osnivač, Lars Larsen. One izražavaju ponašanje i stavove koje očekujemo od svih JYSK zaposlenih.

Naše su vrednosti sadržane u tri reči koje podsećaju sve zaposlene JYSK-a kako se ponašati svakog dana – prema kupcima ili jedni prema drugima. Verujemo u veštine dobrog trgovca, kolege i snažnu kulturu preduzeća.

TRGOVAC

USLUŽAN: stavljam kupca i njegove potrebe na prvo mesto.

PAZI NA TROŠKOVE: koristim resurse pažljivo i izbegavam nepotrebne troškove.

POUZDAN: dogovor je dogovor. Držim se obećanja.

ORJENTISAN NA POSTIZANJE CILJEVA: predano radim kako bih dostigao/la svoje ciljeve i ciljeve svog tima.

PROFESIONALAN: kompetentan/na sam i imam pravi stav i pristup poslu i kolegama.

 

KOLEGA

POMAŽE KOLEGAMA: volim pomoći i uvek sam spreman/na uložiti dodatan trud.

POŠTUJE DRUGE: poštujem sve sa kojima sarađujem.

PRILAGODLJIV: prilagođavam se promenama i uskačem kolegama, čak i kada to nije najpovoljnije za mene.

OTVOREN, ISKREN I DIREKTAN: govorim kako stvari stoje - direktno, na iskren i otvoren način.

POZITIVAN: vidim izazove, a ne probleme.

 

KULTURA PREDUZEĆA

PREDAN: dajem sve od sebe, sarađujem i  doprinosim timu.

LOJALAN: uz JYSK i svoje kolege sam u svim situacijama, kako dobrim, tako i teškim.

SARAĐUJE: rado sarađujem sa kolegama iz drugih odeljenja.

PRAVO I OBAVEZA IZNOŠENJA VLASTITOG MIŠLJENJA: koristim svoje pravo na iznošenje vlastitog mišljenja kako bih dao/la svoj doprinos unapređenju našeg poslovanja.

JYSK AMBASADOR: ponosan/na sam na svoju „JYSK plavu krv“.

JYSK Leadership

JYSK Leadreship opisuje ponašanje i stavove koje očekujemo od tebe kao leadera u JYSK-u.

Imamo snažne skandinavske korene i verujemo jedni drugima. Verujemo u delegiranje i slobodu uz odgovornost.

Leader u JYSK-u mora osigurati, svojim profesionalnim ili ličnim sposobnostima, da smo svi uvek na pravom putu prema novim rezultatima, kao i da su naši zaposleni uz nas. Ne zato jer moraju, nego zato što žele. Zato su naši leaderi od izuzetne važnosti za naš uspeh.

JYSK Leadership se može opisati sa tri reči: leader, coach i communicator.

LEADER

ORJENTISAN NA REZULTAT: želim uvek pobediti. Stalno radim na unapređenju učinka i rezultata, i radim redovni follow up.

ODLUČAN: donosim odluke na vreme – kako u povoljnim, tako i u teškim situacijama.

PREUZIMA ODGOVORNOST: stojim iza svojih odluka i aktivnosti koje preduzimamo  ja, moj tim ili JYSK.

PROAKTIVAN: uvek razmišljam dva-tri koraka unapred i reagujem na vreme.

 

COACH

RAZVIJA: razvijam i treniram svoj tim kako bismo bili produktivniji i uočavam talente kako bih osigurao/la snažnu mrežu talenata.

UKLJUČUJE: razumem šta motiviše moj tim i ohrabrujem ih da doprinose unapređenju rezultata.

DAJE FEEDBACK: dajem JYSK feedback, zavisno o situaciji.

OSIGURAVA FOKUS: osiguravam da je moj tim fokusiran na ono što nam donosi rezultat.

 

COMMUNICATOR

UZOR DRUGIMA: pokazujem svojim primerom i tu sam za svoj tim.

MOTIVIŠE: podstičem svoj tim da uvek bude „u niskom startu“ kroz jasnu i motivišuću komunikaciju. 

UVERLJIV: osiguravam da moj tim prihvata odluke kroz kompetentna objašnjenja i dosledno ponašanje.

INFORMIŠE: u pravo vreme delim sve važne informacije sa svojim timom i svojim nadređenim.

Obećanja zaposlenima

  • JYSK se ponosi svojom dobrom brigom za svoje zaposlene jer im pomaže u dostizanju ciljeva.
  • Uz snažan trud i radan duh, prilike pred Vama su neograničene.
  • Zajedno radimo na postizanju međusobnih očekivanja za razvoj karijere u JYSK-u.

"Donesi predanost, čekaju te mogućnosti!"

„Donesi predanost, čekaju te mogućnosti“ naziv je i okosnica naših Obećanja zaposlenima. Svi oni određuju naša obećanja zaposlenima – i opisuju zašto je JYSK tako privlačno mesto rada:

 

"Jaki timovi. Velika uključenost."

JYSK je kompanija koja se brzo razvija sa velikom predanosti u svim područjima. Ovo znači da se možete radovati izazovnom i uzbudljivom radnom danu gde ćete biti deo snažnog tima koji veoma blisko sarađuje:

  • možete računati na svoj tim,
  • Vaše će se mišljenje saslušati,
  • bićete uključeni u timski rad.

 

"Naš koncept i struktura stvaraju mogućnosti."

JYSK ima snažne i dokazane poslovne koncepte koji uspešno funkcionišu. Oni će Vam dati vreme i energiju kako bi bili još produktivniji:

  • imate više vremena za kupce,
  • znate šta, kada i kako,
  • ciljevi su Vam određeni,
  • osećate se spremno.

 

„Kada ti rasteš i mi rastemo“

U JYSK-u nam je važna Vaša karijera, Vaše želje i Vaši potencijali. Imamo vrhunski trening čiji je cilj razvijanje naših talenata:

  • možete započeti uspešnu karijeru,
  • dobićete trening na radnom mestu,
  • učestvovaćete u našim internim treninzima,
  • pružamo Vam veštine ako dođete sa ispravnim stavom.

Internacionalna JYSK kultura

Jedan od glavnih razloga uspeha JYSK-a je snažna kultura kompanije koja se nije promenila otkako je Lars Larsen otvorio prvu JYSK-ovu trgovinu 1979.
Danas JYSK posluje u 19 različitih država - ali je kultura kompanije i dalje jednaka...

Naša internacionalna kultura

Naša snažna kultura kompanije proizilazi iz preduzetničkog pristupa Larsa Larsena i jasnog načina poslovanja. Naši su skandinavski koreni imali važnu ulogu u određivanju naših osnovnih poslovnih vrednosti.

  • Svi zaposleni dobiju mnogo odgovornosti.
  • Svi ulažemo napor u isti cilj.
  • Svi rade zajedno, bez obzira na radno mesto i položaj.
  • Imamo jak timski duh.
  • Direktni smo i razumni.

JYSK NORDIC posluje u sledećih 19 zemalja:

  • Danska
  • Norveška
  • Švedska
  • Finska
  • Poljska
  • Velika Britanija
  • Holandija
  • Slovenija
  • Hrvatska
  • Bosna i Hercegovina
  • Kina
  • Češka
  • Srbija
  • Mađarska
  • Ukrajina
  • Rumunija
  • Slovačka
  • Bugarska
  • Grčka

Budućnost JYSK-a

Ako razmišljate o JYSK-u kao mestu budućeg zaposlenja važno nam je da imate široku sliku o kompaniji čiji ćete deo postati. Zato Vam želimo pokazati šta Vam budućnost u JYSK-u može doneti. Naravno, nemoguće je predvideti šta će se dogoditi – ali ćemo svejedno pokušati:

  • JYSK prolazi velike promene i proširuje se brže nego ikad pre.
  • Krećemo se u novom smeru, nastojimo stvoriti nove perspektive o našem brandu.
  • Razvijamo internet poslovanje brzo i stalnim tempom.
  • Nadograđujemo čvrstu istoriju kako bismo stvorili još bolju budućnost.
  • U JYSKu radi puno lojalnih zaposlenih koji imaju priliku uticati na novu i bolju budućnost JYSK-a.

Misija i vizija

Verujemo kako uvek možemo učiniti stvari malo boljima i postati još veći  – kako bismo osigurali da i dalje možemo pružati našim kupcima izvrsnu ponudu i u budućnosti.

Izražavamo naše opšte ideje o budućnosti JYSK-a u našoj misiji i viziji. Želimo učiniti više osim pružanja izvrsne ponude našim kupcima samo na osnovu cena. Naš celokupni koncept treba biti pokazatelj izvrsne ponude za naše kupce.

 

JYSK MISIJA – zašto smo ovde

  • Izvrsna skandinavska ponuda za sve u spavanju i življenju.

 

Kako bi pojasnili ovo, pogledajmo delove izjave o misiji:

Izvrsna ponuda

Izvrsna ponuda u JYSK-u je puno više od konkurentne cene i ponude. Izvrsna ponuda je zapravo naš celokupni koncept i usluga koju kupac dobije u JYSKu.

Za sve

  • Želimo biti bliski kupcima i zato verujemo da moramo moći nešto ponuditi svakome, u novim državama, ali i onima gde već poslujemo.

Spavanje i život

  • JYSK ima dugu istoriju stručnosti u prodaji jorgana, jastuka i dušeka. Uz to, nudimo unutrašnji i spoljašnji nameštaj.

 

JYSK  VIZIJA

JYSK  VIZIJA usmerena je na tri naša najvažnija učesnika: kupce, zaposlene i deoničare. Želimo biti:

  • prvi izbor našim kupcima,
  • prvi izbor onima koji žele raditi u maloprodaji,
  • najrašireniji i najprofitabilniji lanac trgovina u svetu.

Časopis za zaposlene: GO JYSK

GO JYSK naziv je našeg časopisa za zaposlene. Osvojio je nekoliko nagrada u Danskoj i Evropi za svoj kvalitet i dizajn. Saznajte više o GO JYSK-u tako što ćete kliknuti na linkove niže.

 

Koncept GO JYSK-a

  • Štampa se u 11.000 primeraka i prevodi na 19 različitih jezika.
  • Objavljuje se četiri puta godišnje - u martu, junu, septembru i decembru.
  • Šalje se na kućne adrese svih zaposlenih.
  • Njegova svrha je informisati, zbližiti i zabaviti sve zaposlene JYSK-a u svim državama.
  • Donosi priče naših zaposlenih - iz njihove perspektive. Usmeren je na ljude, a indirektno opisuje kako biti dobar kolega.
  • Donosi članke sa trenutno zanimljivim temama.
  • Izgrađuje duh kompanije pružajući dobar primer koji svi mogu slediti.
  • Kao međunarodni časopis,  donosi četiri stranice za državu u svakom broju (osim u UK-u).
  • Ima opušten ton - on nije službeno glasilo uprave za držanje govora zaposlenima.
  • Može započeti konstruktivne rasprave među kolegama.
  • Primarno je usmeren na interese i potrebe zaposlenih.
  • On je kanal za informisanje u okviru kompanije, njime se opisuju trenutni izazovi i projekti.
  • Osnažuje duh kompanije u različitim državama.
  • Platforma je za učenje o prodavnicama u drugim JYSK državama.